عمومی | دانشگاه هنر اصفهان

ویژه برنامه روز کارمند در دانشگاه هنر اصفهان

مدیریت فرهنگی و مدیریت اداری دانشگاه هنر اصفهان به مناسبت روز کارمند و دهه امامت وولایت ویژه برنامه ای را با عنوان اخلاق فردی و اداری برای کارکنان دانشگاه در روز دوشنبه ۵ شهریور ماه سالجاری در دانشکده معماری و شهرسازی برگزار کرد .
در این نشست کارگاهی خاص و شاد همراه با مطالب آموزنده و مفید توسط دکتر راعی از مشاورین برجسته استان اصفهان از قبیل مثبت نگری ، تشکر لحظه به لحظه از پروردگار و انسانهای موثر،توکل به پروردگار مهربان و ذکر ان شاءالله در ابتدای هر کار، چگونگی رفتار مثبت و سازنده در محیط کار و زندگی فردی ، مهارتهای فرزند پروری و مهارتهای همسرداری و... آموزش داده شد وبا استقبال اغلب حاضران درجلسه ودرخواست برگزاری مکرر چنین کارگاه های روبروشد .
بعد از اتمام کارگاه طبق معمول هرساله از برگزیدگان مسابقه قرآنی آل یاسین کارکنان قدردانی و جوایزی به آنها اهدا شد و درپایان از طرف امور فرهنگی دانشگاه به تمامی کارکنان حاضر در جلسه هدیه معنوی به مناسبت روز کارمند و این ایام فرخنده همراه با بروشور ویژه عید غدیر و اعمال ویژه این روز داده شد و مقرر گردید کتاب اهدایی را کارکنان محترم مطالعه کنند واز بهترین و مفید ترین خلاصه این کتاب قدردانی و باز کارگاهی ویژه از همین کتاب برگزار شود.