عمومی | دانشگاه هنر اصفهان

نقش و جایگاه روابط عمومی و رسانه در تحولات اقتصادی

در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری منطقه ۶ کشور، متشکل از دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد که در دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد وضعیت موجود اقتصادی تحلیل و نقش و جایگاه روابط عمومی و رسانه در تحولات اقتصادی بررسی گردید.

در ابتدای این نشست محمد جباری دبیر شورای روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری منطقه ۶ کشور، ضمن تسلیت ایام شهادت و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، به سیاست گذاری های دور جدید نشست های روابط عمومی منطقه ۶ پرداخت. در ادامه جلسه حاضران به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع کارگاه های آموزشی، زمان بندی جلسات منطقه و مسایل و دغدغه های روابط عمومی در دانشگاه ها پرداختند.
در این نشست که در دو نوبت صبح و بعداز ظهر روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه سالجاری در ساختمان مرکزی دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد آقای دکتر ناصر یارمحمدیان عضو هیات علمی گروه اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه هنر اصفهان، به بررسی وضعیت اقتصادی روز جامعه و مشکلات نقدینگی پرداختند و نقش و تاثیر رسانه و روابط عمومی ها در این وضعیت را تشریح نمودند.
در این جلسه مقرر گردید نشست های روابط عمومی منطقه ۶ کشور به صورت فصلی برگزار شود و دانشگاه های میزبان تا پنج فصل آتی تعیین گردیدند.
دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری منطقه ۶ کشور متشکل از دانشگاه های هنر اصفهان، صنعتی اصفهان، اصفهان ، یزد، کاشان ، شهرکرد، آیت ا... حائری میبد، اردکان، دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان، دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار ، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مرکز آموزش عالی شهرضا، پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری و پارک علم و فناوری یزد است.