عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری راند مدیریتی در آزمایشگاه و پاتولوژی بیمارستان شریعتی

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شریعتی، این جلسه سه‌شنبه سوم مهر ۹۷ با حضور دکتر مهر پور رئیس بیمارستان شریعتی و اعضای هیئت‌رئیسه برگزار شد. در این جلسه دکتر مهر پور ضمن ارائه گزارشی از آزمایشگاه بیمارستان از انتقال این بخش به ساختمان جدید تا ماه آینده خبر داد و برنامه‌ریزی برای اختصاص فضاهای ساختمان جدید را خواستار شد.
دکتر مهر پور در ادامه لازمه افزایش تجهیزات در بخش‌ها را دیدن همه جوانب و سنجیدن توان فنی دانست و افزود: ما برای هرگونه تغییر فیزیکی باید با همکاران دفتر فنی دانشگاه هماهنگ باشیم.
رئیس بیمارستان شریعتی همچنین با قدردانی از کارکنان آزمایشگاه و پاتولوژی گفت: باوجود ارجاع‌های زیاد، این بخش جزو کم چالش ترین بخش‌هاست که نشان می‌دهد پرسنل باجان و دل کار می‌کنند.
در ادامه دکتر هیوا صفار رئیس بخش پاتولوژی و آزمایشگاه بیمارستان شریعتی گزارشی از فعالیت‌های آزمایشگاه ارائه کرد و گفت: آزمایشگاه بیمارستان شریعتی یکی از سه مرکز برگزیده کشور از سوی سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان مرجع است. دکتر صفار همچنین پذیرش روزانه این بخش را ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ بیمار و تعداد تست ها را بین شش تا هفت هزار عنوان کرد.
تعداد بیشتر تست‌های آزمایشگاهی به دلیل پیچیده بودن بیماران مراجعه‌کننده، عدم جایگزینی نیروهای طرحی، ارتقای HIS برای ارائه بهتر خدمت، از دیگر مواردی بود که در این جلسه درباره آن‌ها گفت‌وگو تبادل‌نظر شد.

خبر: معصومی فرد
عکس: ولی الهی