عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

برگزاری اردوی جهادی سلامت در روستای عباسی شهرستان گناوه

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه با همکاری سپاه پاسداران در طول سال اقدام به برگزاری اردوهای جهادی به‌منظور خدمت‌رسانی در حوزه سلامت به مردم روستاهای مختلف شهرستان کرده است که امروز شاهد برگزاری و ارائه خدمات سلامت تیم جهادی سلامت در روستای عباسی شهرستان هستیم.
مهندس محمد بازیاری عنوان داشت: در این اردوی جهادی اکیپی متشکل از پزشک عمومی، کارشناس تغذیه و کارشناس روان به روستای عباسی شهرستان اعزام‌شده که به مردم این روستا خدمات سلامت به‌صورت رایگان ارایه می‌گردد، همچنین مواردی را که به تشخیص پزشک نیاز به ارجاع به سطح بالاتری داشته باشد طی هماهنگی‌هایی به بیمارستان ارجاع داده می‌شوند.
وی ادامه داد: کارشناسان تغذیه و سلامت روان نیز با هدف بهبود تغذیه کودکان و سالمندان و همچنین ارتقای مهارت‌های فرزند پروری و مهارت‌های زندگی با برگزاری جلسات مشاوره‌ای و کلاس‌های آموزشی سعی در توانمندسازی مردم روستای عباسی دارند.
فرمانده سپاه شهرستان گناوه نیز گفت: اعزام تیم‌های جهادگر به مناطق کمتر توسعه‌یافته با هدف ارائه خدمات مختلف به‌ویژه خدمات سلامت به مردم شهرستان از اهداف مهم سپاه می‌باشد که هرساله گروهای مختلف سلامت با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مناطق محروم اعزام و خدمات سلامت ارائه می‌دهند که امروز در روستای عباسی شاهد آن هستیم.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف به مناطق محروم و محرومین که صاحبان اصلی نظام اسلامی می‌باشند یکی از توفیقات مجموعه سپاه است.
انتهای پیام/ م.ن ۳۰۸۰