عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

هفته دفاع مقدس در واحدهای دانشگاهی؛ از برپایی نمایشگاه تا تجدید میثاق با شهدا

همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحدرودهن در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر حسن شهرکی پوررییس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در آیین افتتاح نمایشگاه گفت: یکی از رسالت‌های مهم فرهنگی دانشگاه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس برای نسل جوان به ویژه دانشجویان است.به همین منظور در راستای ، حفظ ارزش ها ونشرآثاردفاع مقدس وجبهه مقاومت نمایشگاه هفته دفاع مقدس در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در یکی از بخش‌های این نمایشگاه برای آشنایی بیشتر نسل جوان با وقایع و رویدادهای جنگ تحمیلی کتاب‌های منتشر شده در موضوع دفاع مقدس عرضه شده است.

درادامه حجت الاسلام سراج مسئول نهاد رهبری واحد گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ ماندگارند و رشادت‌های آنها هرگز کم‌رنگ نخواهد شد و از یاد نخواهد رفت. هر چیزى با گذشت زمان کم‌رنگ و بى‌اثر مى‌شوداما اینان همچون همه‌ شهیدان راه خدا، روزبه‌روز در چشم اهل دل و در متن تاریخ ما، برجسته‌تر و درخشان تر مى‌شوند.

وی با توجه به سخن مقام معظم رهبری که می‌فرمایند«زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، ابراز امیدواری کرد ما نیز در حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا هر ساله قدم‌هایی محکم‌تر و البته موثر، در نشان دادن رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی برداریم.

نمایشگاه هفته دفاع مقدس به همت معاونت فرهنگی دانشجویی، بسیج اساتید ،بسیج کارکنان  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و با همکاری بسیج دانشجویی برگزار شده است.