عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

متن تقدیر رئیس سابق بانک تجارت شعبه دانشگاه از دانشگاهیان

رئیس سابق بانک تجارت شعبه دانشگاه، در پیامی از زحمات و همکاری جامعه دانشگاهی تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام مهندس جعفری؛ رئیس سابق بانک تجارت شعبه دانشگاه بدین شرح است:

بسمه تعالی

ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی، بر خود فرض می دانم که مراتب تقدیر و سپاس خود را از همکاری دانشگاهیان در طول دوره مدیریت بانک شعبه دانشگاه، ابراز نمایم.

انصافا بانک تجارت شعبه دانشگاه، از موفق‌ترین بانکهای کشور در سالهای اخیر بوده است. بهبود قابل ملاحظه‌ای در ترازنامه و شاخص‌های ارزیابی این شعبه مشاهده می‌کنیم که با تلاش و کوشش همه گیر مجموعه خانواده بانک تجارت و دانشگاهیان دانشگاه شهیدباهنر حاصل شده است. قطعا وقتی بین سازمان‌ها پیوند و همبستگی حاکم می شود، نتایج مثبت به دست خواهد آمد.

هدف اصلی، خدمت به جامعه است. خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را می توان به یک دوی امدادی تشبیه کرد که هرکس برای مقطعی از زمان مسئولیتی را برعهده می گیرد و از تمام توان خود استفاده می کند و بعد موقعیت را به دیگری واگذار می کند که در راستای تلاش‌ها و کوشش‌هایی که کرده ادامه مسیر دهد.

توجه به نیازهای مشتریان و سپرده گذاران و تکریم ارباب رجوع را از اولویت های بانک بوده و فلسفه وجودی این شعبه نیز پاسخگویی به نیاز مخاطبان و انعکاس خواسته های ذی نفعان به واحدهای ذیربط بانک برای تسریع در روند رسیدگی به خواسته های آنان است.

همکاران سخت کوش بنده در این شعبه دانشگاه شهیدباهنر به مثابه پل ارتباطی بین جامعه دانشگاهی و بانک هستند که می توانند مسئولان عالی سازمان را در فرآیند تصمیم گیری در حوزه ذی‌نفعان یاری رسانند.

بانک های خصوصی نقش مهمی در اقتصاد کشور بر عهده دارند که  آثار و برکات آن را درجامعه مشاهده می‌کنیم که یکی از بارزترین برکات آن فعالیت‌‌های  بانک تجارت شعبه دانشگاه است که منشا خدمات ارزشمندی برای مردم شده است این همکاران توانسته‌اند، اداره این مرکزِ مهم و حساس را به نحو شایسته‌ای مدیریت کنند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

بانک تجارت شعبه دانشگاه، براساس مسئولیت اجتماعی در قبال دانشگاه، دانشجویان و شرایط فرهنگی اجتماعی، اقتصادی خانواده دانشگاه‌هیان شکل گرفته است. مشکل دانشجویان در زمینه‌های مختلف از جمله هزینه اسکان، ثبت‌نام و غیره یک واقعیت است که با آن مواجه هستند و این نهاد در راستای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به دانشجویان، ارائه این خدمت را راهبری و راه‌اندازی کرده است.

یکی دیگر از اهداف بانک تجارت شعبه دانشگاه، ارتباط با دانشجویان و برطرف کردن نیاز مالی آنها است و بانک علاوه بر برطرف کردن نیاز مالی دانشجویان، در ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه کسب و کار دانشجویان، اشتغال پس از فارغ التحصیلی نیز به درخواست‌های دانشجویان رسیدگی می‌کند.

خوشبختانه ارتباط خوب بین این شعبه و استادان دانشگاهی، ظرفیت و اعتبار بانک تجارت را افزایش می‌دهد و موقعیت دانشگاهیان را در جامعه ارتقاء می‌دهد و اعتمادسازی می کند. یکی از مشخصه‌های بانک، ارتباط خوب و موثر با استادان، مسئولان دانشگاهی و کارکنان دانشگاه و مراکز مختلف در دانشگاه است که شعبه دانشگاه توانسته در این موضوع ایفای نقش کند.

هدف دیگر بانک تجارت شعبه دانشگاه، ارتقای فرهنگ احسان و نیکوکاری و انفاق و توجه به نیازمندان است، که این موضوع در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری، در دانشگاه‌ها انجام شده است.

بی‌تردید تلاش‌های استادان، متخصصان و نخبگان دانشگاهی در زمینه اقتصادی همراه با ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد، راهکاری سازنده در مسیر رشد و توسعه ایران اسلامی است.