عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار

حضوردکتر مهدی فدایی رئیس دانشگاه در جمع اردوی جهادی

حضوردکتر مهدی فدایی رئیس دانشگاه در جمع اردوی جهادی

حضوردکتر مهدی فدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار در جمع اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشجویان پایگاه شهید سید یونس رودباری شهرستان رودبار
دکتر مهدی فدایی رئیس واحد با حضور در جمع دانشجویان اردوی جهادی، از تلاش آنان  در کمک رسانی به مردم منطقه شاه شهیدان قدر دانی کرد و گفت: شما با این روحیه جهادی خود، تفکر بسیجی را درعمل به اثبات رسانده اید. رئیس واحد رودبار افزود: استمرار حرکت جهادی بسیج دانشجویی، محرومیت زدایی را در جامعه به دنبال دارد که این حرکت جهادی در نقاط محروم، یک حرکت فرهنگی و خودجوش در حوزه بسیج دانشجویی است  که بسیار قابل تحسین می باشد.دکتر مهدی فدایی از نزدیک با فعالیتهای دانشجویان جهادگر دیدار و از پروژه های در دست اقدام بازدید کرد.
این قرارگاه در ۲ کارگروه فرهنگی متشکل از: خواهران و برادران در روستاهای شاه شهیدان (فرهنگی) و روستای اسپهبدان (پروژه عمرانی) فعالیت های خود را انجام دادند .
اردوی این قرارگاه که متشکل از دانشجویان بسیجی شهرستان رودبار بوده با کمک سازمان بسیج دانشجویی و بنیاد برکت و دانشگاه آزاداسلامی واحد رودبار برگزار گردید.
کارگروه فرهنگی در بخش های
اجرای کلاسهای : قرآن _ احکام _ اخلاق_ ریاضی_ امدادونجات _ والیبال_ کاردستی_ نقاشی_
برگزاری مراسم جشن تکلیف _ جشن عید قربان _ جشنواره غذاهای بومی و محلی _ پاکسازی محیط زیست _ غبار روبی آستان امامزاده شاه شهیدان _ مراسم پرفیض زیارت عاشورا _ زیارت قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و اهدای جوایز به نوجوانان و نونهالان روستا که در این کلاسها و مراسمات حضور پیوسته داشته اند از برنامه های فرهنگی این قرارگاه می باشد.
پروژه آبرسانی روستای اسپهبدان(شاه_شهیدان) شامل:
فاز اول حفر جای لوله به طول ۱۰۰۰متر
فاز دوم لوله گذاری به متراژ ۱۰۰۰ متر
فاز سوم بهسازی ۳ چشمه آب روستا
فاز چهارم بنا نهادن مخزن ۱۰ هزار لیتری
و در نهایت
فاز پنجم رساندن آب این ۳ چشمه به شریان اصلی روستای اسپهبدان می باشد.