عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه

اطلاعیه ۴ ثبت نام حضوری ویژه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی سراسری سال تحصیلی ۹۸-۹۷ ادامه مطلب ...

ضمن عرض تبریک جهت موفقیت در آزمون سراسری سال تحصیلی ۹۸-۹۷

با توجه به اطلاعیه قبلی مبنی بر ثبت نام اینترنتی ،مراحل بعدی ثبت نام به شرح ذیل می‌باشد.

مرحله دوم: مراجعه حضوری و تحویل مدارک:

ثبت نام حضوری طی دو مرحله معاونت آموزش و معاونت دانشجویی اقدام می گردد:

۱- ثبت نام معاونت آموزش

جدول زمانبندی مراجعه حضوری پذیرفته شدگان دانشکده علوم پزشکی ساوه

رشته روز تاریخ
پرستاری-اتاق عمل-هوشبری یکشنبه ۲۵/۰۶/۹۷
بهداشت حرفه‌ای-بهداشت محیط- بهداشت عمومی- فناوری اطلاعات سلامت دوشنبه

۲۶/۰۶/۹۷

از مراجعه در تاریخ های دیگر جدا" خودداری فرمایید

آدرس: ساوه- شهر صنعتی کاوه- انتهای منطقه مسکونی- خیابان یاس- دانشده علوم پزشکی ساوه


مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه حضوری  : (معاونت آموزش)

۱-پرینت اطلاعات ثبت نام شده در مرحله ثبت نام اینترنتی و کد رهگیری در چهار نسخه .

۲-اصل شناسنامه و  دو سری کپی از تمام صفحات آن.

۳-اصل کارت ملی و دو سری کپی از دو طرف آن.

۴- ۶ قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده .( آقایان ۲ قطعه عکس اضافی جهت امور نظام وظیفه  )

۵-اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت آن به همراه یک سری کپی .

۶-اصل مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت آن به همراه یک سری کپی .

تبصره: دارندگان مدرک کاردانی لازم است اصل یا گواهی مدرک دوره کاردانی ،مدرک پایان طرح برای رشته هایی که دارای طرح نیروی انسانی می باشند را ارایه نمایند.

۷-ریزنمرات سه ساله متوسطه و پیش دانشکاهی با مهروامضا آموزشگاه.

۸-رسیدپستی پیش دانشگاهی.( ضروری است پذیرفته شدگان با دردست داشتن کپی مدرک پیش دانشگاهی به دفاتر پیشخوان دولت ،  محل سکونت خود مراجعه و درخواست صدور تاییدیه مدرک پیش دانشگاهی از آموزش وپرورش محل تحصیل خود برای دانشکده علوم پزشکی ساوه به  آدرس: ساوه- شهر صنعتی کاوه- انتهای منطقه مسکونی- خیابان یاس- دانشده علوم پزشکی ساوه – کد پستی ۳۹۱۴۳۳۴۹۱۱  در خواست نمایند.)

۹-اصل حکم مرخصی سالانه یا مرخصی بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

۱۰-فرم های تکمیل شده آموزش دانشگاه که توسط دانشجو از سایت پرینت شده.

مدارک لازم جهت نظام وظیفه آقایان:کپی کارت ملی- کپی مدرک دیپلم-کپی مدرک پیش دانشگاهی –دوقطعه عکس- کسانی که دارای مدرک پایان خدمت و یا کارت معافیت یا برگ سبز اعزام هستند اصل آن را بهمراه داشته باشند.

شروع کلاسهای از ۳۱/۶/۹۷

تلفن های ضروری:

۱- در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی شماره ۰۸۶۴۲۳۴۳۳۹۵ داخلی ۱۰۸

۲- در خصوص مدارک ثبت نامی  شماره داخلی ۳

۳- در خصوص امور رفاهی (وام و..) شماره داخلی ۱ و ۲

۴- در خصوص امور خوابگاه شماره داخلی ۱ و ۲

۵- در خصوص تغذیه شماره داخلی ۱۱۴

تذکر مهم : جهت اطلاع از اخبار جدید ثبت نام لطفا" به اطلاعیه های شماره های بعدی که از  طریق همین سایت اعلام خواهد شد مراجعه فرمایید.

۱-    ثبت نام معاونت دانشجویی

مدارک مورد نیاز

تعداد عکس : ۲ قطعه عکس۴*۳

کپی تمام صفحات شناسنامه (۲ سری)

کپی کارت ملی(۱ سری)

مراحل ثبت نام

۱- ارائه کلیه مدارک مورد نیاز به معاونت دانشجویی فرهنگی

۲- تکمیل فرم های نیاز سنجی فرهنگی، فرم مشخصات، فرم تربیت بدنی و شناسنامه قرآنی

۳- مطالعه آیین نامه انضباطی و تکمیل فرم تعهدنامه و میثاق نامه

۴- سنجش قرآنی

۵- تکمیل فرم های مشاوره

۶- درخصوص دریافت کارت دانشجویی "که با کارت تغذیه مشترک می باشد" هنگام مراجعه توضیحات لازم ارائه خواهدشد.

۷- جهت رزرو غذا و دریافت شارژ به واحد تغذیه مراجعه شود.

۸- مراجعه به خوابگاه وارائه معرفی نامه به مسئول خوابگاه با همراهی اولیاء دانشجو

آدرس خوابگاه دختران: بلوار آزادی" کمربندی اصفهان"،   میدان آزادی، بلوار شهید بهشتی " کمربندی همدان"، زیرگذر امام رضا، بعد از پل شهید چمران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات