عمومی | دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

آغاز به کار کتابخانه مرکزی دانشگاه در محل جدید


همزمان با سال تحصیلی جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در محل جدید واقع در مجتمع آموزشی پردیس آغاز به کار کرد.

وبدا سبزوار/ همزمان با سال تحصیلی جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه در محل جدید واقع در بلوک A مجتمع آموزشی پردیس آماده ارائه خدمات به اساتید،دانشجویان و کلیه همکاران گرامی می باشد.

این کتابخانه شامل بخش های مخزن باز و امانت، فهرست نویسی، مجلات و پایان نامه ها، سالن مطالعه، پایگاه عرضه اطلاعات وسالن مطالعه با ظرفیت بیش از ۷۰ نفر است.

همچنین این واحد با تهیه و خریداری منابع مورد نیاز کاربران، فراهم کردن دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی،تهیه مجلات و کتب فارسی و لاتین به صورت الکترونیکی در قالب پایگاه های اطلاعاتی از قبیل مجموعه Clinical Key ، Science Direct ، سامانه منبع یاب و همچنین امکان دسترسی به کتابخانه دیجیتال پزشکی RDML با ۷۸۰۰ عنوان کتاب لاتین و فیلم آموزشی پزشکی، راهنمایی و آموزش در جهت استفاده بهینه از منابع، اطلاع رسانی به مراجعان خود خدمت رسانی می نماید.

در حال حاضر کتابخانه مرکزی دانشگاه با ۳ هزارو ۱۰۶ نفر عضو معتبر، مشغول به ارائه خدمات به کلیه همکاران و دانشجویان می باشد.