عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با آغاز هفته شکوهمند دفاع مقدس را به کلیه دانشجویان،  بخصوص دانشجویان جدیدالورود، اساتید و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان؛ در متن این پیام آمده است:

شر وع ماه مهر و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار انسان‌های بلند همتی است که دانش‌آموختگان مکتب آزادگی بودند. عزیزانی که در دوران دفاع مقدس، با نثار جان خویش، استقلال و امنیت میهن را تضمین کردند تا نونهالان و نسل جوان امروز ایران اسلامی در محیطی امن و آرام به تعلیم و تعلم بپردازند.

امیدوارم در طول سال تحصیلی پیش رو، دانشجویان عزیز با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، همراه با استادان، مدیران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیطی پر نشاط به فعالیت علمی پرداخته و حضور حقیقی و تاثیر گذار خود را در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند.

تقارن هفته دفاع مقدس را با بهار دانش و تعلیم و تربیت گرامی داشته و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشگاهیان عزیز وبویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت می گویم.۱۴۲-۵

دکتر اورنگ ایلامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد