عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

فراخوان برگزاری فستیوال شنای فرزندان کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، مدیریت تربیت‌بدنی در نظر دارد با هدف توسعه و گسترش هرچه بیشتر امر ورزش در بین فرزندان کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه، مسابقات شنا در دو بخش دختران و پسران را در مقطع ابتدایی و در سه رده سنی " کلاس اول و دوم ابتدایی و قبل از آن "، " کلاس سوم و چهارم ابتدایی " و " کلاس پنجم و ششم ابتدایی " برگزار کند.
طبق آئین‌نامه برگزاری، این مسابقات در چهار ماده کرال پشت، کرال سینه، قورباغه و پروانه برگزار و هر فرد حق شرکت در یک ماده را دارد. همچنین حداقل تعداد شرکت کننده در هر ماده ۵ نفر تعیین شده است .
اداره گسترش ورزش های همگانی مدیریت تربیت‌بدنی، مهلت ثبت‌نام و اعلام آمادگی برای شرکت در این مسابقات را برای دختران تا روز سه شنبه ۳ مهر ۹۷ و پسران را روز چهارشنبه ۴ مهرماه اعلام کرده است.
علاقمندان به حضور در این رقابت‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس خیابان نصرت شرقی، نرسیده به میدان توحید، دانشکده پرستاری و مامایی، مجموعه استخر و سونای دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن ۶۶۴۲۰۷۳۸ تماس برقرار کنند.
توضیح اینکه، مسابقات روزهای پنجشنبه ۵ مهر در بخش دختران و جمعه ۶ مهر در بخش پسران از ساعت ۱۴ در مجموعه استخر و سونای شهید توکلی دانشگاه برگزار خواهد شد.