عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

برگزاری کارگاه آموزشی مشترک از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی و موسسه تحقیقاتی (FIBS) آلمان در زمینه اقتصاد آموزش و امور اجتماعی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، کارگاه آموزشی مشترک از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی و موسسه تحقیقاتی (FIBS) آلمان در زمینه اقتصاد آموزش و امور اجتماعی و به منظور تعیین و تدوین چالش­های موجود در پیاده­سازی نظام آموزش عالی مهارتی (VET) و نظام آموزش دوگانه (Duel) در ایران، برگزار شد.

این کارگاه آموزشی دو روزه با عنوان بررسی چالش­های نظام آموزش عالی مهارتی آلمان و پیاده­سازی آن در ایران برگزار شد. طرف آلمانی شامل: دکتر دومن (Dr.Dohmen) بنیانگذار و مدیر عامل موسسه FIBS، تورن والد (Mr.Turnwald) مدیر آموزش بین­المللی موسسه مذکور و طرف ایرانی شامل: دکتر نیکویی مدیر عامل شرکت مشاوره ارتباطات بین­المللی ترفان، دکتر دلاور مشاور رئیس و مدیر کل دفتر همکاری­های علمی و بین­المللی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سالن نهم دی ستاد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

نیل به توافق بر روی اهداف این پروژه، روش اجرای آن، فعالیت­های مورد نیاز، برنامه زمانی و تعیین نقش ذی­نفعان پروژه، موضوعات مطرح شده در این کارگاه بودند.

گفتنی است رئیس موسسه پژوهش و برنامه­ریزی آموزش عالی، برخی از روسای مراکز آموزش علمی کاربردی، تعدادی از مدیران و کارشناسان ستاد مرکزی، همچنین مدیر آموزش و مشاور ستاد ملی کارآفرینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای تحقق برنامه بین­المللی سازی دانشگاه جامع علمی کاربردی و به صورت ویدئو کنفرانس (قابل استفاده و مشارکت برای مدیران و کارشناسان واحدهای استانی دانشگاه) به صورت فعالانه شرکت کردند.