عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، دکتر دانایی رئیس دانشگاه در پیامی آغاز سال تحصیلی را به دانشجویان و دانش آموختگان مسیر علم و دانش تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خِرَد

خدای را شاکریم که دیگربار توفیق ورود به فصل مهرِ دانش و فرزانگی را یافتیم. تقارنِ بهار دانش و تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم و خاطره شجاعت و فداکاریِ فرزندان غیور و عزتمند ایران زمین را پاس می‌داریم و حضور مجدد و مبارک یکایک دانشجویان به ویژه دانشجویان ورودی جدید به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را صمیمانه خیر مقدم و شادباش عرض می‌نمایم.

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر نقش خطیر، اساسی و ارزشمند خود در اعتلای فضای علمی، فرهنگی و اجتماعیِ استان واقف و مصمّم است که با همّت و تلاشِ صادقانه و مسئولانه تمامی دانشجویان عزیز، اساتید بزرگوار و کارکنان شریف به رسالت خود در عرصه پیشتازی در  حوزه بهداشت و درمان، جامه عمل بپوشاند.

اینجانب به نوبه خویش امیدوارم در سال تحصیلی جدید، دانشجویان عزیز با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، همراه با اساتید، مدیران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیطی پرنشاط به فعالیت علمی بپردازند و حضور حقیقی و تاثیرگذار خود را در حوزه سلامت به اثبات برسانند.

دکتر نوید دانایی

رئیس دانشگاه