عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری جلسه شورای معاونان دانشجویی فرهنگی دانشکده ها با مدیران معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی این جلسه روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۹۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن شورای معاونت دانشجویی تشکیل و ابتدا دکتر حلب چی با تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت امام حسین علیه السلام، گزارشی از فعالیت های انجام شده معاونت در شش ماهه نخست سال ۹۷ در راستای ارتقای زیرساخت های رفاهی دانشجویان از قبیل تغذیه، اسکان، تربیت بدنی و ... ارائه داد.
وی در این باره گفت: با توجه به محدودیت های شدیدی که داشتیم توانستیم تا حد امکان عملیات بازسازی خوابگاه های دانشجویی را در تابستان به اتمام رسانده و همچنین پروژه خوابگاه ۵۰۰ نفری که چندین سال بود نیمه کاره مانده بود، به تازگی و با کمک مجمع خیرین دانشگاهی، دوباره عملیات عمرانی آن آغاز شده است.
وی افزود: در حوزه تربیت بدنی نیز بدلیل کمبود فضای ورزشی در کوی علوم پزشکی تهران و نبود امکانات کافی برای استفاده دانشجویان دختر و پسر، طبق هماهنگی های بعمل آمده در مدیریت تربیت بدنی و مدیریت برنامه ریزی منابع مالی و بودجه دانشگاه، قرار شده در کوی دانشگاه یک سالن چندمنظوره ساخته شود.
دکتر حلب چی از ساخت آشپزخانه صنعتی با ظرفیت بالا در کوی دانشگاه نیز خبر داد.
معاون دانشجویی دانشگاه همچنین در حوزه فعالیت های فرهنگی، از برگزاری جشنواره فرهنگی دانشجویان و نمایش آثار برگزیده آنان در جشنواره های مختلف خبر داد و افزود: برگزاری این جشنواره می تواند زمینه ای باشد برای جذب دانشجویان علاقمند و هنرمند برای شرکت و ارسال آثار در جشنواره های فرهنگی خارج از دانشگاه که مهمترین آن جشنواره بین المللی سیمرغ است.
عضو هیئت رئیسه دانشگاه درباره تغییر تاریخ برگزاری پنجمین جشنواره دانشجویی ابن سینا چنین گفت: جشنواره قرار است به جای روال متعارف آذرماه، امسال در ۷ اسفند ۹۷ و مصادف با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها برگزار شود که بزودی اطلاع رسانی و ثبت نام از دانشجویان آغاز خواهد شد.
در ادامه، معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشکده ها برنامه های تدارک دیده خود را برای استقبال از دانشجویان ورودی جدید شرح دادند و حاضران به همفکری و تبادل نظر پرداختند.
توضیح اینکه، مقرر شد شورای معاونان دانشجویی و فرهنگی حداقل هر دو ماه یک بار بصورت منظم برگزار و در هر جلسه یکی از دانشکده ها میزبان این شورا باشد.