عمومی | دانشگاه مازندران

بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران در سالروز گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس

به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامی داشت دفاع مقدس صادر شد:

بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران در سالروز گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، به مناسبت فرا رسیدن سالروز گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، هیات رییسه دانشگاه مازندران با صدور پیامی، یاد و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های دلاورمردان راست‌قامت و پیشانی‌بلند هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند .

متن بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران بدین شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

۳۱ شهریور ماه، یادآور هشت سال دفاع ملت دلیر این سرزمین در سربلندی و صیانت از نظام مقدس اسلامی و حفظ و حراست از کیان این سرزمین، همانند یکی از حساس ترین و درخشان ترین لحظات حیات جاودانه مردمان ایران زمین تا همیشه ایام، بر پیشانی پرافتخار غیرت، از خودگذشتگی و استقامت آزادمردان جهان می درخشد.

دفاع مقدس جوانان غیرتمند ایرانی، تمام معادلات معمول جهان را در همه زمینه های مختلف سیاسی، ‌نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... بر هم زد و تحلیل های شیاطین و ایادی ایشان را نقش بر آب ساخت. این اتفاق بزرگ، بدون تردید در خاطر همه ملت های جهان خواهد ماند و خاطره عزت، غیرت و دلاوری را در نسل های بعد بر جای خواهد گذاشت.

تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، محیط دانشگاه را به یاد و خاطره‌ شهیدان، معطر ساخته و حراست از خون شهیدان را در فضای دانشگاه یادآوری می نماید.

هیات رییسه دانشگاه مازندران ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره)، شهدا و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری"مدظله العالی"، امید دارد تا با ایجاد تحولی اساسی در مسیر تعلیم و تربیت، آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی را در محور دانشگاه محقق سازد.

هیات رییسه دانشگاه مازندران

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه های گروهی