اطلاعیه مهم دانشجویی رفاهی در خصوص دانشجویان ورودی مهرماه ۱۳۹۷
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، در این اطلاعیه، نکات قابل توجه ای برای دانشجویان جدید به شرح زیر آمده است:
الف) تسهیلات رفاهی: تمامی دانشجویان میبایست جهت دریافت تسهیلات رفاهی و خوابگاهی، سند تعهدنامه محضری ارائه دهند. لذا در این خصوص رعایت مراحل زیر الزامی است:
۱- دریافت فرم تعهد محضری از سایت
http://vsca.tums.ac.ir/files/taahod-mahzari.pdf
۲- تکمیل در یکی از دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور (قابل ذکر است مهر و امضای دفتر اسناد رسمی در فرم اولیه مورد قبول نمی باشد.)
۳- تطبیق فرم تنظیم شده با سند دریافتی از دفاتر اسناد رسمی به عهده دانشجو می باشد (قبل از امضا سند در دفتر اسناد رسمی، محتویات سند با فرم مذکور توسط متعهد دقیقا کنترل و سپس امضا شود)
نکته مهم: خواهشمند است دانشجویان در خصوص کنترل سند محضری توجه لازم را مبذول دارند. در صورت وجود هرگونه مغایرت سند با فرم نمونه، دانشجو به مدت یک سال از خوابگاه و تسهیلات رفاهی دیگر محروم می شود.
۴- ارسال اسکن سند تعهد محضری در سایت درخواست اسکان خوابگاه برای متقاضیان خوابگاه ضروری است.
۵- اصل سند تعهد محضری را همراه با کپی جواز کسب یا حکم کارگزینی کارمند ضامن، به امور دانشجویی دانشکده خود تحویل و تصویر آن را نزد خود نگاه دارید.
۶- در نیمه اول آبان ماه ۱۳۹۷ به سایت
http://refah.tums.ac.ir
مراجعه و اطلاعات مرتبط با سند تعهد محضری را در سایت مذکور تکمیل کنید.
ب) کارت دانشجویی: برای تمامی دانشجویان کارت دانشجویی هوشمند صادر می شود که برای استفاده از امکاناتی نظیر: تردد به محیط دانشگاه، اماکن ورزشی، خوابگاه، رزرو غذای دانشجویی و ... مورد نیاز است. هزینه کارت دانشجویی هوشمند، مبلغ ۱۵۰.۰۰۰ ریال است که در ثبت نام به صورت الکترونیکی دریافت می شود. زمان و مکان تحویل کارت های دانشجویی متعاقباً از طریق کانال اطلاع رسانی دانشجویان جدیدالورود یا وبسایت معاونت دانشجویی دانشگاه
http://vsca.tums.ac.ir
اطلاع رسانی خواهد شد.
ج) اسکان در خوابگاه: دانشجویان مقاطع عمومی (به جز شبانه، میهمان، انتقالی، بورسیه، شهریه پرداز و ساکنین استانهای تهران و البرز) در صورت نیاز به خوابگاه میتوانند پس از دریافت شماره دانشجویی در بازه زمانی تعریف شده به وب سایت
http://eskan.tums.ac.ir
مراجعه و نسبت به ارسال تقاضای خوابگاه اقدام کنند
.
لازم به ذکر است پس از پایان مهلت ثبت نام، مدیریت امور خوابگاهها نسبت به تعیین خوابگاه متقاضیان واجد شرایط اقدام کرده و نتیجه در قسمت سابقه سکونت سایت مذکور قابل مشاهده خواهد بود.
بدیهی است ثبت نام به منزله درخواست خوابگاه است و مدیریت امور خوابگاه ها بر اساس امکانات و آئین نامه های موجود، پس از بررسی در صورت داشتن فضای خالی به شما خوابگاه اختصاص خواهد داد. افرادی که به آنها خوابگاه اختصاص می گیرد، می توانند به آدرس خوابگاه معرفی شده مراجعه کنند، برای سکونت در خوابگاه لازم است وسایل شخصی مانند تشک، پتو، بالش، ملافه و ... را به همراه داشته باشند.
عدم ثبت نام در مهلت مقرر به منزله انصراف از خوابگاه تلقی و حداقل در نیم سال اول ۹۸-۹۷ به شما خوابگاه تعلق نمی گیرد.
به استناد
آیین نامه اسکان
، سکونت دانشجویان در تعطیلات تابستان و نوروز در خوابگاهها اکیداً ممنوع است. برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در صورت ثبت پروپوزال، فقط برای یک بار بعد از ترم چهارم، درخواست خوابگاه تابستانه قابل بررسی در شورای اسکان است.
تذکر: ارسال فرم تعهد محضری مطابق بند یک اطلاعیه معاونت دانشجویی در سامانه اسکان خوابگاه الزامی است و همچنین دانشجویان دختر میبایست ضمن دریافت فرم معرفی محارم از سایت اسکان مدیریت امور خوابگاه ها، نسبت به تایید و امضای والدین محترم، اسکن و ارسال آن اقدام کنند.
دانشجویان مقاطع تخصصی (
Ph.D
و دستیاری) متقاضی خوابگاه، در صورت وجود ظرفیت، امکانات و مقدورات، پس از درخواست از طریق سامانه اسکان، مراجعه حضوری به مدیریت امور خوابگاه ها و اخذ معرفینامه، می توانند از خوابگاه (با پرداخت هزینه مصوب) بهره
مند شوند.
د) غذای دانشجویی: در صورت تمایل به استفاده از غذای دانشجویی می توانید پس از دریافت شماره دانشجویی به وبسایت
http://food.tums.ac.ir
مراجعه و طبق
راهنما
نسبت به شارژ حساب کارت و رزرو غذای هفته های بعد اقدام کنید. (در هنگام رزرو اینترنتی حتماً به تاریخ رزرو دقت کنید)
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید
آیین نامه تغذیه دانشجویان
را مطالعه کنید.
تذکر۱: رزرو غذا برای هفته بعد فقط از روز شنبه تا سه شنبه هر هفته میسر است.
تذکر۲: تهیه و توزیع غذا فقط بر اساس آمار رزرو شده انجام خواهد شد.
تذکر۳ : وعده غذایی رزرو شده فقط در همان سلف سرویس که رزرو انجام گرفته قابل تحویل است.
تذکر۴ : رزرو و تحویل شام و صبحانه فقط برای دانشجویان ساکن خوابگاه امکان پذیر است.
تذکر۵: در سلف دانشکده پزشکی، تا قبل از دریافت کارت دانشجویی هوشمند، می توانید با استفاده از وب کیوسک، ژتون کاغذی وعده رزرو شده را چاپ کرده و غذای خود را تحویل بگیرید.
تذکر ۶: دانشجویانی که موفق به رزرو غذا نشوند تنها در صورت اضافه بودن غذا در وعده ناهار می توانند از ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۴ با مراجعه به مسئول سلف و خرید غذا به صورت روزفروش، غذا دریافت کنند.
تذکر ۷: با توجه به محدودیت تعداد غذا و از آنجا که پیش بینی های صورت گرفته بر اساس تعداد غذای رزرو شده، انجام میپذیرد، در صورت عدم رزرو، از مراجعه به مسئول سلف قبل از زمان اعلام شده روزفروش اجتناب کنید.
توضیح اینکه: معاونت دانشجویی دانشگاه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، کانال اطلاع رسانی و استقبال ویژه از دانشجویان جدیدالورود را به نشانی
https://Gap.im/TUMS_Students97
راه اندازی کرد و دانشجویان جدیدالورود با عضویت در این کانال می توانند از جدیدترین اطلاعات مرتبط مطلع شوند.