عمومی | وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

سرپرست دانشگاه ملایر منصوب شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر سایوند آمده است :

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه ملایر منصوب می شوید .

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و ماموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید .

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر خسرو سایوند متولد ۱۳۵۵ در شهرستان ملایر، دانش آموخته دکتری ریاضی کاربردی از دانشگاه علم و صنعت و عضو هیات علمی دانشگاه ملایر با مرتبه دانشیاری است.

وی تاکنون راهنمایی ۳۰ پایان نامه کارشناسی ارشد و ۳ پایان نامه دکتری را عهده داشته است در سمت های معاون آموزشی، سرپرست حوزه ریاست، مدیر امور آموزشی، مدیر گروه و دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه ملایر مشغول به خدمت بوده است.

توسط دکتر سایوند، علاوه بر تالیف ۵ کتاب تخصصی، تاکنون ۵۰ مقاله علمی و پژوهشی منتشر شده است و وی به عنوان پژوهشگر برتر در سطح دانشکده و دانشگاه انتخاب شده است.

وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر محمد ملکی رئیس سابق دانشگاه ملایر در زمان تصدی مدیریت این دانشگاه قدردانی کرده است.

م.ع ۱۳۶۰/ ر.ب ۱۳۴۵