عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

دومین نشست سالجاری شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کهگیلویه برگزار شد


دومین نشست سالجاری شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار و ادارات عضو در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ در این جلسه که به دبیری شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه برگزار گردید، مدیر شبکه ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت شورای سلامت و اهتمام مسئولین ادارات در راستای اجرای مصوبات، بیان داشت: با همکاری بین بخشی و تعامل تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان می توان گامهای بلند و سریعی در جهت رفع مشکلات بهداشتی برداشت.

داوری افزود: اغلب ادارت عضو شورای سلامت شهرستان مصوبات جلسه قبل را با هماهنگی دبیرخانه این شورا پی گیری و رصد کردند ولی شایسته است با همین جدیت اما با شتاب بیشتری مصوباتی که به نتیجه مطلوب نرسیده اند در دستور کار قرار گرفته و در اسرع وقت عملیاتی شوند.

در این جلسه پس از بحث و بررسی اعضاء مقرر گردید ظرف مدت ۱۵ روز شهرداری دهدشت نسبت به رفع مشکلات کشتارکاه این شهر از جمله آسفالت محوطه و حفر کانال بزرگ جهت دفن ضایعات لاشه ها اقدام لازم را انجام دهد.

همچنین تعیین شد بخشداری مرکزی کهگیلویه با همکاری محیط زیست نسبت به تعیین جایگاه دفن زباله روستاهای واقع در حومه غربی دهدشت اقدام نمایند.

به گزارش وب دا؛ این جلسه مصوبات دیگری نیز داشته که از طریق دبرخانه شورا جهت پی گیری و حصول نتیجه نهایی به ادارات مربوطه ارجاع خواهند شد۹/۱۴۲