عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی و روز فوریتهای پزشکی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی و روز فوریتهای پزشکی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان برگزار شد. سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۷
به مناسبت چهل و سومین سالگرد تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی و روز فوریتهای پزشکی طی مراسمی با حضور مدیر شبکه و روسای بیمارستانهای فجر و بوعلی در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان از پرسنل خدوم اورژانس فوریت های پزشکی شهرستان مریوان  تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان در این مراسم آقای ایوب غلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه ارزشمند اورژانس فوریت های پزشکی ، ۲۶ شهریور ماه سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی و روز فوریتهای پزشکی را به پرسنل خدوم و زحمتکش فوریتهای پزشکی  تبریک گفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان افزود:بی شک با افزایش روند روبه رشد سوانح ،حوادث و بالایا امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبتهای پیش بیمارستانی احساس می شود و خط مقدم بودن اورژانس پیش بیمارستانی نشان دهنده جایگاه ارزشمند آن می باشد.
در این دیدار آقای غلامی از تلاش برای جذب آمبولانس مجهز و افزایش تعداد پایگاههای شهرستان مریوان خبر داد و در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات پرسنل فوریتهای پزشکی شهرستان مریوان تقدیر بعمل آمد.