عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مهرورزی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه با دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حضور والدین و مدیران مدارس به تعریف جدید سلامت و اهمیت بعد اجتماعی سلامت پرداخت و  اظهار داشت: سلامتی برعکس تصور اغلب مردم تنها محدود به جسم نیست و ابعاد روانی، معنوی و اجتماعی آن در سالم بودن فرد انکارناپذیر است.
جاسم  زارعی افزود: افرادی که استطاعت مالی جهت تامین نیازهای اولیه زندگی ندارند، باید موردحمایت سایر افراد و دستگاه‌ها قرار بگیرند تا به‌عنوان یک فرد سالم بتوانند در جامعه ایفای نقش کنند.
زارعی در ادامه، از شوراهای اسلامی و مدیران مدارس که با شبکه بهداشت و درمان در این زمینه و همچنین در زمینه سلامت محیط و کار و دیگر برنامه‌های بهداشتی درمانی همکاری تنگاتنگ داشته‌اند و همچنین از کارکنان حوزه سلامت شهرستان به‌ویژه مسئول واحد تغذیه ستاد شبکه بهداشت و درمان، تشکر کرد.
وی در پایان گفت: اهتمام کارکنان حوزه سلامت به امور خیرخواهانه، مصداق آیه شریفه "یوثرون علی انفسهم و لو کان بهم خصاصه" بوده که علیرغم دریافتی کم همیشه، جهت ترویج فرهنگ همدلی، تعاون و همکاری، پیش‌قدم بوده و چندی پیش نیز در زمینه کاهش آمار کودکان دچار سوءتغذیه شدید، با تشویق مسئولین محلی، چندین بار سبدهای غذایی موردنیاز یک‌ماهه را با هزینه شخصی خود تهیه و در اختیار خانواده‌ها قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ع.م- ۳۰۹۰