عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

همایش علمی پدافند غیر عامل در حوزه سلامت برگزارشد+ عکس


همایش علمی پدافند غیرعامل در حوزه سلامت با حضور سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل استانداری، جانشین رئیس کمیته پدافند غیر عامل، دبیر کمیته پدافند غیر عامل و سایر مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان، دبیر کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروزه در دنیا، مبحث پدافند غیر عامل امری اساسی تلقی می شود.

جلال پوران فرد ابراز داشت: تمام تهدیداتی که در گذشته رخ داده این تجربه را به ما داده است که بحث پدافند غیر عامل را بطور جدی دنبال کنیم.

وی ادامه داد: کشور سوئیس امروزه یکی از امن ترین و پایدارترین کشورهای دنیا محسوب شده که  علت این موضوع اهمیت این کشور به پدافند غیر عامل است.

دبیر کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به حساسیت موضوع پدافند غیر عامل در حوزه سلامت افزود: با توجه به داشتن نیروی انسانی متخصص و کارآمد در حوزه سلامت، عدم شناخت ناکافی از ظرفیت ها، وابستگی در بعضی کالاهای ضروری و راهبردی در زمان تحریم ها، عدم هماهنگی بین اعضا و قدیمی بودن زیر ساخت های حوزه سلامت از نقاط ضعف محسوب می شود.

پوران فرد در پایان با بیان اینکه بالاترین متوالی سلامت در کشور وزارت بهداشت است، تصریح کرد: ما در استان هیچگونه محصولات تراویخته نداریم . ۶