عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بازدید معاون درمان دانشگاه از بیمارستان خاتم الانبیاء (ص)

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه جمعی از مدیران این حوزه، با حضور در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی خاتم الانبیاء (ص)  مشهد در جریان روند ارائه خدمات در این بیمارستان قرار گرفت.

به گزارش وب دا، دکتر بدیعی، ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان در جریان روند ارائه خدمات و اقدامات انجام شده در مرکز قرار گرفت .

بازدید از کلینیک بیمارستان ، بخشهای در دست احداث ، اتاقهای عمل ، حسابداری ، دفتر پرستاری از جمله اماکن بازدید شده است .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست با مدیربیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و دیگر مسئولان این بیمارستان ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده دراین بیمارستان اظهارداشت: ازاول مهرماه فصل جدیدی از نحوه ارائه خدمت در بیماران الکتیو خواهد بود لذا باید همکاران توجه ویژه ای به بیماران اورژانس داشته باشند و در مورد سایر بیماران لیست انتظار تشکیل گردد .

دکتر بدیعی با بیان اینکه سال جاری سال مهمی از نظر صرفه جویی در مصرف منابع است اظهار داشت باید تمام تلاش برای ارائه خدمات باکیفیت و با کمترین هدررفت منابع به شهروندان عزیز صورت پذیرد.

دکتر بدیعی ، با بیان اینکه امسال سال صرفه جویی است و باید نسبت به آن توجه لازم صورت گیرد و کاهش هزینه ها در اولویت قرار گرفته شود تصریح کرد: بیمارستانها  در صورت اجرای طرح های موثر و برنامه های عملیاتی در بخش کاهش هزینه ها از بسته های تشویقی اعتباری از سوی وزارت بهداشت بهره مند می شوند .

{jcomments off}