عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

پیوست رسانه ای اقدامات دانشگاه مورد توجه باشد


نشست مسئولان روابط عمومی و فناوری اطلاعات شبکه‌های بهداشت و بیمارستانها با هدف ارتقای کیفیت و کمیت وب‌سایت بیمارستان‌ها و بررسی کمیت و کیفیت وب‌سایت چند بیمارستان در سالن جلسات مرکز همایشهای دانشگاه برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، معاون درمان با تشکر از فعالان دو حوزه روابط عمومی و فناوری اطلاعات دانشگاه، تلاش برای اطلاع رسانی مطلوب به مردم در راستای خدمت‌رسانی به آنان را مهم برشمرد.

دکتر محمد‌رضا عبادیان از برگزاری جلسه‌ای با حضور رییس و مدیر بیمارستان با کارکنان روابط عمومی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جلسه نتایج ارزشمندی در راستای آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف جامعه داشته باشد.

مدیر اداره نظارت بر درمان دانشگاه نیز به بیان ضرورت تشکیل جلسه پرداخت و گفت: مشغله کاری عملا پیوست رسانه ای کار خدمات ارائه شده برای مردم اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

دکتر گودرزی گفت: دیدگاه نامناسب برخی مدیران به حوزه روابط عمومی و چند‌شغله بودن فعالان حوزه روابط عمومی ازجمله مواردی دانست که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به مدیریت حوزه بهداشت و درمان در دوره فشار اقتصادی و تحریمها و انجام کارها به نحو ممکن گفت: متاسفانه خدمات واقعی ارائه شده در حوزه درمان نمود خارجی مناسبی ندارد.

مدیر اداره نظارت بر درمان دانشگاه خدمات انجام شده بعد از طرح تحول سلامت را بسیار ارزشمند دانست و افزود: با توجه به مشکلات و جالشهای اقتصادی موجود باید برای بهبود شرایط تلاش شود همچنین پزشکان نیز باید پاسخگوی اعتماد عمومی مردم باشند.

وی پیشنهاد کرد که مستندسازی با کمک نیروهای مختلف واحدهای تابعه دانشگاه انجام و در نهایت در سایت دانشگاه درج شود.

دکتر گودرزی نقض در انعکاس اخبار خوب را یکی از مشکلات کشور عنوان کرد و پیوست رسانه‌ای داشتن جلسات برگزارشده را در ارائه خدمات انجام شده مهم دانست.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگسازی و آگاهی‌بخشی به افکار عمومی، سرمایه‌گذاری در این زمینه را راهگشای بسیاری از مشکلات دانست.

محققی کارشناس حوزه معاونت درمان توضیحاتی در مورد اعتلابخشی در وب‌سایت بیمارستانها بیان کرد و سپس مهندس توقیری به بررسی سایتهای بیمارستان و امتیازدهی از نظر کمیت و کیفیت مطالب و شکل سایت پرداخت.

خانم محققی کلیاتی از روابط کاری بین فناوری اطلاعات و روابط عمومی مهندس بیمارانی و بررسی سایت‌های بیمارستان و امتیازدهی از نظر کمیت و کیفت مطلب و شکل سایت نیز توسط مهندس سیف انجام شد.