دانشگاه کردستان در نظر دارد شیر خام گاوداری خود را از طریق مزایده به فروش برساند. لذا متقاضیان می توانند در صورت قبول شرایط زیر با ارائه پیشنهاد قیمت در این مزایده شرکت نمایند.
-
متوسط شیر روزانه حدود ۶۰۰ کیلو می باشد (این مقدار ممکن است کاهش یا افزایش یابد).
-
شیر روزانه در دو نوبت صبح و عصر و در محل گاوداری واقع در ابتدای جاده روستای دوشان توزین و تحویل خریدار خواهد شد.
-
خریدار باید قیمت خرید شیر را بصورت هفتگی و به حساب دانشگاه واریز نماید.
-
شخصی برنده نهایی مزایده اعلام خواهد شد که صلاحیت وی از جمیع جهات اعم از قیمت، امکانات بهداشتی و ... به تائید دانشگاه کردستان برسد و دانشگاه در رد یا قبول هر یک از آنها مختار است و شرکت کننده از این بابت حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می کند.
-
برنده مزایده لازم است جهت عقد قرارداد معادل ۱۰ درصد مبلغ برآورد قرارداد در طول سال ضمانت نامه بانکی انجام تعهدات ارائه نماید.
-
دانشگاه مجاز است پس از عقد قرارداد حجم شیر را تا ۲۵ درصد افزایش یا کاهش دهد.
-
چنانچه دانشگاه به دلیل اجرای بخشنامه های دولتی و یا مصوبات هیات رئیسه مجبور به کاهش ویا لغو قرارداد گردد خریدار حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
-
شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله قبول کلیه مفادآن می باشد و این شرایط جزئی از قرارداد خواهد بود.
-
پیشنهاد قیمت باید به امضا و اثر انگشت شرکت کننده رسیده و فاقد هر گونه قلم خوردگی و خدشه باشد. در غیر اینصورت به آن ترتیب اثر داده نمی شود.
-
درج قیمت باید با عدد و حروف باشد و در صورت اختلاف، ملاک حروف خواهد بود.
-
مدت قرارداد یک سال از تاریخ انعقاد خواهد بود.
-
برنده مزایده حق واگذاری موضوع قرارداد را به غیر نخواهد داشت.
-
شیر فروخته شده مشمول مالیات بر ارزش افزوده نمی باشد.
-
برنده مزایده حق استفاده از نام و یا آرم دانشگاه در فروش و عرضه خود را ندارد.
-
در صورت افزایش قیمت شیر در بازار، دانشگاه می تواند قیمت فروش شیر را به همان میزان افزایش دهد.
-
ارائه تضمین شرکت در مزایده به مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بصورت واریز به حساب ۱۱۰۸۰۴۵۶۱۹ بانک تجارت به نام حساب سپرده دانشگاه و یا ارائه ضمانت نامه بانکی با مدت زمان سه ماهه و یا ارائه چک تضمین شده بانکی.
پیشنهادات بایستی در سه پاکت جداگانه بصورت لاک و مهر شده، (پاکت الف) و (پاکت ب) و (پاکت ج) که روی آن جمله مربوط به مزایده خرید شیر ذکر شده باشد تحویل گردد.
محتویات پاکتهای پیشنهادی:
-
پاکت الف: (پاکت تضمین)
شامل سپرده شرکت در مزایده
-
پاکت ب:
حاوی مدارک مزایدهگر شامل تصویر شناسنامه و کارت ملی، آدرس- شماره تلفن- کدپستی و و امضاء مقام مجاز شده باشد.
-
پاکت ج: (پاکت قیمت)
با فرم تکمیل شده پیشنهاد قیمت. پیشنهاد دهنده مکلف است قیمت پیشنهادی خود را در جدول مربوطه به صورت ریالی بصورت عدد و حروف و بصورت خوانا درج و در این پاکت قرار دهد.
-
شرکت کنندگان باید تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۰۴ پیشنهاد خود را به دفتر امور حقوقی دانشگاه واقع در ساختمان سازمان مرکزی تحویل نمایند.
-
جلسه بازگشایی پاکت ها روز شنبه مورخ ۹۷/۷/۰۷ ساعت ۱۰ در دفتر معاونت اداری و مالی و با حضور اعضاء کمیسیون مزایده خواهد بود.