عمومی | وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

لزوم افزایش همکاری بین شورای شهر، استانداری و دانشگاه‌های تهران

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، این نشست با حضور مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مهندس محمد حسین مقیمی استاندار تهران و جمعی از روسای دانشگاه‌های شهر تهران روز پنجشنبه در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه برگزار شد.
در این نشست دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه نسبت به افزایش همکاری‌‌های بین شورای شهر تهران، استانداری و دانشگاه‌ها تاکید و نسبت به آن ابراز امیدواری کرد.
در ادامه نیز روسای دانشگاه‌های تهران به بیان نقطه نظرات، دغدغه‌ها و مسائل مربوط به دانشگاه‌ها و آموزش عالی کشور پرداختند.
ز.ح ۷۴/ ع. ع ۵۷