عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

حمایت کامل بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از تلاشهای مجاهدانه و مدیریت جهادی دکتر ملک نژاد

طی بیانیه ای مطرح شد  :
حمایت کامل بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از تلاشهای  مجاهدانه و مدیریت جهادی دکتر ملک نژاد
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد طی بیانیه ای  حمایت کامل خود از این تلاش های  مجاهدانه و مدیریت جهادی  دکتر ملک نژاد و همکاران ایشان اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد : متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
باسمه تعالی
انقلاب کم نظیر مردم ایران به زعامت حضرت روح الله)ره( در بهمن ماه ۵۷ ، خط بطلانی بود بر دست اندازیهای بی حد و مرز نظام سلطه جهانی به رهبری آمریکای جنایت پیشه بر منابع بی شمار کشور ایران.
به همین دلیل و از همان روزهای نخست، جمهوری اسلامی ایران مورد انواع هجمه ها قرار گرفت؛ از کودتاها و حمله نظامی، تا تهاجم فرهنگی و حمله به باورها و سیاه نمایی ها. اما آنچه از ابتدا تا به امروز با فراز و نشیب، دائمی بوده، ایجاد تنگناهای اقتصادی برای جمهوری اسلامی بوده و هست. درنتیجه پس از آزمودن روش های گوناگون ستیزه جویانه، به باور زورمداران و دشمنان، ضربه پذیرترین بخش، اقتصاد ایران است. به همین دلیل و پس از انواع مختلف تحریم ها که از اول بر انقلاب نوپای ایران تحمیل شده بود، در یک دهه اخیر و به بهانه های واهی همچون مباحث هسته ای و اخیراً، موشکی، جمهوری اسلامی مورد تهاجم گستره وسیعی از تحریم ها قرار گرفت.
از این رو رهبر فرزانه و خردمند انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، سال هاست که با تاکیدهای فراوان، و با توجه به منابع گسترده کشور عزیزمان و تواناهایی های خیره کننده جوانان نخبه و دانشمند این سرزمین، مسئولان و دولتمردان را به اقتصاد مقاومتی فراخواندند؛ اقتصادی که توجه ویژه آن باید نگاه به درون باشد.
ایشان نسخه شفابخش برای اقتصاد نفت محور و وابسته ما را، استقلال در اقتصاد می دانند و راه رسیدن به این استقلال را، توجه به اقتصاد مقاومتی  و برای رسیدن به این نتیجه شیرین، ضمن توقع از تمام نهادهای مسئول، انتظار ویژه ای از فرزندان رشید خود در دانشگاه ها و مراکز علمی دارند؛ آن گاه که می فرمایند:
در مسائل اقتصادی کشور، اشکال کجا است؟ یک گره علمی وجود دارد؛ این گره علمی را چه کسی باید باز « ». کند؟ شما که در دانشگاه هستید باید باز کنید
حضرت ایشان با مایه قدرت و ثروت دانستنِ علم، این انتظار را از جوانِ دانشمندِ انقلابی دارند که بتواند با خودباوری و اعتماد به نفس، از دانش خود ثروت تولید نماید، و با آن ثروتِ برآمده از دانش، استقلال اقتصادی و از آن بالاتر، استقلال و استحکام کشور را در مقابل تکانه های خارجی بیمه نماید.
اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی که همواره خود را ملزم به رهپویی در مسیر ولایت می دانند، و حضور جناب آقایان دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی در راس دانشگاه را، متضمن پیروی از منویات مقام عظمای ولایت در دانشگاهی که یادگار معمار کبیر انقلاب است، خوشنود می باشند که در یک ساله اخیر، در دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در واحد مشهد، توجه ویژه ای به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی شده است.
آغاز همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با مجموعه های مختلف صنعتی و اقتصادی ازجمله مجتمع پالایشگاهی شهید هاشمی نژاد )خانگیران سرخس( و امضای تفاهم نامه همکاری های گسترده با آن مجتمع، ایجاد کارگروه گوگردِ دانشگاه به منظور ممانعت از خام فروشی این ماده و ایجاد ارزش افزوده از آن، برگزاری جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی با حضور معاون محترم پژوهشی دانشگاه، استاندار محترم خراسان رضوی و مدیران کل استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، و رونمایی از چهار محصول دانش بنیان گوگردی در آن جلسه، همه و همه نشان دهنده عزم راسخ استاد بسیجی آقای دکتر ملک نژاد، ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد، و همکاران پرتلاش ایشان است برای قطع وابستگی های اقتصادی و همت والایشان در تحقق شعار ما می توانیم. بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با اعلام حمایت کامل خود از این تلاش مجاهدانه و مدیریت جهادی، انتظار دارد ضمن توجه به توانایی های همه اساتید در واحد مشهد و دیگر واحدهای دانشگاهی استان، و همچنین رصد دیگر ظرفیت های اقتصادی مغفول در سطح استان و حتی کشور، این رویکرد مبارک و این جهاد علمی و انقلابی، با همتی مضاعف ادامه یابد.
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد
بیست و چهارم شهریورماه ۱۳۹۷