عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

برگزاری کارگاه آموزشی مهندسی سازمانی و مشاغل در سالن کنفرانس مرکز همایش های دانشگاه


کارگاه آموزشی مهندسی سازمانی و مشاغل با حضور مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه در سالن کنفرانس مرکز همایش های دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، کارگاه آموزشی مهندسی سازمانی و مشاغل با حضور مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه و کارشناسان این حوزه با مسئولین امور اداری واحد های مختلف دانشگاه علوم پزشکی همدان در سالن کنفرانس مرکز همایش ها برگزار شد.

در این کارگاه توسط مدیر و کارشناسان مدیریت توسعه و تحول اداری دانشگاه آیین نامه ابلاغیه از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص مهندسی سازمان و مشاغل معرفی شد و با هم اندیشی حاضرین به بحث و تبادل نظر در رابطه با نقاط قوت، قابل بهبود و چالش های پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

شایسته تقوی مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه ضمن خیر مقدم به مسئولین امور اداری واحد های مختلف دانشگاه و تسلیت ایام محرم حسینی، آیین نامه ابلاغ شده در سال ۹۷ از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را تشریح کرد و از زوایای مختلف، آن را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه مهندس ذولفقاری آیین نامه جدید تشکیلات اداری را معرفی و موارد نوین واضافه شده به این آیین نامه را عنوان کرد.

همچنین در ادامه مهندس محلوجی و مهندس ورومرزیار آیین نامه طبقه بندی مشاغل را مطرح کردند و ابهاماتی که در این زمینه وجود داشت را بررسی و معرفی شد و به بحث و تبادل نظر در با مسئولین امور اداری واحد های مختلف دانشگاه پرداختند.

در پایان سارا محمدی زائر آیین نامه مهندسی مشاغل و ارتقا رتبه پرسنلی را مطرح کرد و موارد اضافه شده به این آیین نامه را مورد بحث و بررسی قرار داد و از مسئولین امور اداری خواستار مشارکت در اجرای هر چه بهتر آیین نامه های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت شد تا دانشگاه علوم پزشکی همدان به رسالت خود در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دست پیدا کند.