برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی در گالیکش
کارگاه آموزشی مهارت زندگی (کنترل خشم )جهت پیشگیری از خودکشی در سالن اجتماعات مرکز بهداشت برگزار شد . دراین کارگاه زنان سرپرست خانوار بهزیستی حضور داشتند
.
رقیه خسروی مسئول واحدسلامت روانی اجتماعی و اعتیاد شهرستان و قزلسفلو کارشناس سلامت روان و رفتار در خصوص کنترل خشم و راههای مدیریت آن صحبت کردند،در پایان جلسه پرسش و پاسخ صورت گرفت .
رقیه خسروی مسئول واحدسلامت روانی اجتماعی و اعتیاد شهرستان و قزلسفلو کارشناس سلامت روان و رفتار در خصوص کنترل خشم و راههای مدیریت آن صحبت کردند،در پایان جلسه پرسش و پاسخ صورت گرفت .