عمومی | دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

ارائه خدمات رایگان درمانی بسیجیان جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به اهالی صالح آباد شرقی

مدیر اجرایی مرکز بسیج جامعه پزشکی و دبیر طرح بهداشتی ، درمانی شهید دکتر رهنمون دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از ارائه خدمات رایگان درمانی بسیجیان جامعه پزشکی این دانشگاه به اهالی صالح آباد شرقی در راستای طرح شهید دکتر رهنمون خبر داد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، " مهدی محمدپناه " با اشاره به اینکه این دومین اعزام جهادی به این منطقه در سال جاری بود، گفت: تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی با همکاری کلینیک توانبخشی اسما و پشتیبانی دهیاری منطقه صالح آباد از توابع شهرری جهت ارائه خدمات پزشکی و مشاوره ای رایگان به اهالی این منطقه مشارکت داشتند.

محمدپناه همچنین افزود: ویزیت پزشک عمومی ، خدمات پرستاری و اندازه گیری فشار خون و تست قند خون ، خدمات روانشناسی و مشاوره تحصیلی ، خانواده ، اعتیاد ، تغذیه ، کودک و ... ، مشاوره و ارزیابی کادرمانی حسی ، حرکتی ، ذهنی و جسمی کودکان و بزرگسالان مبتلا به آسیب های اعصاب مرکزی و محیطی ، ارزیابی ، تشخیص سیستم شنوایی کودکان و بزرگسالان به صورت رایگان در این طرح انجام شد.

مدیر اجرایی مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه همچنین گفت: از ابتدای سال جاری تیم های شهید دکتر رهنمون مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با همکاری مراکز تابعه دانشگاه به بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی مناطق محروم و کم برخوردار استان تهران خدمات رایگان عمومی و مشاوره ای ارائه نمودند.

مهدی محمدپناه افزود: در این طرح وضعیت سلامت مردم بررسی و افراد نیازمندی که در حوزه سلامت و درمان نیاز به پیگیری داشته باشند به مراکز مجهزتر ارجاع می شوند.

انتهای پیام/

تهیه خبر: محمدپناه