عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

افتخار آفرینی پرسنل اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویر احمد در آزمون مسابقات قرآنی کشور


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دو نفر از پرسنل اورژانس استان در اولین آزمون قرآنی کارکنان اورژانس کشور در تهران برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان؛ جلال پورانفرد با بیان اینکه این آزمون قرآنی بعدازظهر روز پنجشنبه۲۲ شهریور ماه سال جاری با حضور ۲ هزار نفر از تکنیسین‌های اورژانس سراسر کشور در فرهنگسرای قرآن تهران برگزار شد، افزود: در تفسیر سوره مجادله محسن ابراهیم پور تکنسین اورژانس۱۱۵ گچساران نفر دوم و خانم خدیجه اکبری کارشناس ارتباطات (دیسپچ) از یاسوج در حفظ نیم جز از قرآن مجید رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه اختتامییه آزمون قرآنی کارکنان اورژانس ۱۱۵ سازمان کشور با حضور رئیس سازمان اورژانس و جمعی از مسیولین کشوری برگزار شد، ادامه داد: از نفرات اول تا سوم هر رشته تقدیر و لوح تقدیری اعطا گردید.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از سازمان اورژانس کشور، از شرکت کنندگان و نفرات برتر استانی در این آزمون قرآنی قدردانی بعمل آورد و تصریح کرد: امیدوار هستیم که سازمان اورژانس کشور چنین فضای معنوی را سالانه در میان کارکنان اورژانس برگزار نماید.


انتهای پیام/