عمومی | دانشگاه شاهد

اطلاعیه معرفی شدگان مرحله دوم چند برابر ظرفیت (کد ۱۲) کنکور سال ۱۳۹۷

به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه ، به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که با اعلام کد ۱۲ در ردیف معرفی شدگان مرحله دوم چند برابر ظرفیت کنکور سراسری سال ۹۷ دانشگاه شاهد قرار گرفته اند می رساند، لازم است مطابق جدول ذیل در ساعت های تعیین شده برای انجام مراحل بررسی صلاحیت های عمومی به دانشگاه مراجعه نمایند.


تاریخ​

ساعت

گروه مراجعه کننده

دوشنبه ۱۳۹۷/۶/۲۶

۱۳:۳۰

برادران (تمامی معرفی شدگان)

۱۵:۳۰

خواهران ( تمامی معرفی شدگان )


نکات مهم:


۱ مکان: ابتدای آزاد راه خلیج فارس، روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، دانشگاه شاهد، ساختمان ایثار؛
وسیله ایاب و ذهاب از ایستگاه متروی حرم مطهر امام خمینی(ره ) به دانشگاه فراهم می باشد .


۲ مدارک مورد نیاز : اصل شناسنامه و کارت ملی یک برگ تصویر صفحه اول شناسنامه- یک قطعه عکس ۴*۳ (لطفاً خودکار آبی نیز همراه داشته باشید)


۳ به استحضار کلیه معرفی شدگان محترم می رساند، ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران محترم(اعم از معرفی شدگان و همراهان آنان) با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه، صرفا با حجاب برتر(چادر) امکان پذیر می باشد .


۴ اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و قبولی تلقی نمی شود و از این نظر هیچ گونه حقی را برای داوطلب ایجاد نمی نماید. همچنین عدم حضور در این مرحله از بررسی، به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی می گردد و متعاقبا هیچ اقدامی در این رابطه امکانپذیر نخواهد بود .


۵ تمامی معرفی شدگان محترم لازم است راس ساعت تعیین شده حضور یابند . ضمنا با توجه به اینکه زمان بررسی پرونده هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از زمان حضور در دانشگاه و شروع بررسی ها بعضا تا ۴ ساعت ادامه می یابد، خواهشمند است برنامه ریزی لازم را در این خصوص به انجام رسانید .


۶ به منظور تکمیل نمودن فرم اطلاعات مورد درخواست دانشگاه، لازم است نام، نشانی دقیق و تلفن تماس سه نفر از معرفین خود (از محل کار، تحصیل و سکونت) که حتی الامکان خویشاوند نباشند و همچنین نشانی دقیق محل سکونت حداقل پنج سال اخیر خود را به همراه داشته باشید .

مخاطبین محترم می توانند اخبار دانشگاه شاهد را در پیام رسان سروش و صفحه اختصاصی دانشگاه در آپارات دنبال نمایند. ​​​​​​​​​​ ​​​​​