عمومی | دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

ارائه خدمات رایگان درمانی بسیجیان جامعه پزشکی در منطقه چهاردانگه اسلامشهر

مدیر اجرایی مرکز بسیج جامعه پزشکی و دبیر طرح بهداشتی ، درمانی شهید دکتر رهنمون دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از ارائه خدمات رایگان درمانی بسیجیان جامعه پزشکی در منطقه چهاردانگه اسلامشهر خبر داد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بنقل از بسیج جامعه پزشکی، " مهدی محمدپناه " در خصوص این اردوی جهادی گفت: یک تیم عمومی و یک تیم توانبخشی در راستای طرح شهید دکتر رهنمون و ارائه خدمات درمانی رایگان ، به منطقه چهاردانگه از توابع شهرستان اسلامشهر اعزام و با استقرار در حوزه بسیج منطقه، خدمات رایگان پزشکی و مشاوره ای به اهالی این منطقه ارائه دادند.

وی افزود: پزشک عمومی ، متخصص روانپزشکی ، تیم پرستاری خانم و آقا ، تیم روانشناسی خانم و آقا ، کارشناس بینایی سنجی ، کارشناس گفتاردرمانی ، کارشناس کاردرمانی و کارشناس مامایی در طرح جهادی این منطقه شرکت داشتند و به بیش از ۲۵۰ نفر از اهالی منطقه، خدمات رایگان ارائه دادند.

مدیر اجرایی مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه همچنین افزود: ۲۰ تیم جهادی طرح شهید دکتر رهنمون مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با همکاری مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی ، کلینیک توانبخشی اسما و مرکز پزشکی توانبخشی نظام مافی از شروع سال جاری در ۱۰ نوبت به مناطق چهاردانگه اسلامشهر ، تقی آباد ، صالح آباد و جوادیه جهت ارائه خدمات رایگان پزشکی و توانبخشی اعزام شدند.

دبیر طرح بهداشتی ، درمانی شهید دکتر رهنمون در خصوص اعزام و برنامه آتی در قالب این طرح گفت: با توجه به رویکرد آموزشی و پیشگیری این طرح، برنامه های آموزشی جهت خانواده ها از شش ماهه دوم سال جاری در مناطق مشخص شده انجام خواهد شد.

بگفته وی ، با توجه به حوزه تخصصی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در موضوعات سلامت روان ، سلامت اجتماعی و توانبخشی مباحث آموزشی پیرامون این موضوعات ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

تهیه خبر: محمدپناه