عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

مراسم جشن اولی ها در مدرسه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری

به گزارش روابط عمومی واحد یادگار امام (ره) شهرری؛ مراسم معارفه آموزگاران و اولیای آنان  در فضایی بسیار شاد ، در مدرسه سما شهرری برگزار گردید.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و اهتزاز سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در ادامه ، جشن با برگزاری مسابقات متعدد برای دانش آموزان و پخش آهنگ های شاد برای آنان پیگیری شد.

مهندس حسن کریمی مسئول مدرسه سما شهرری با بیان اینکه تا الان بیش از ۷۰ نفر در این مدرسه ثبت نام کرده اند افزود: اهداف برگزاری این مراسم آشنائی آموزگاران با دانش آموزان و  توضیح برنامه های مدرسه برای اولیا می باشد

کریمی اظهار کرد: مدرسه سما شهرری در حال حاضر با ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده ثبت نام از دانش آموزان مستعد در مقاطع پیش دبستانی و اول تا ششم دبستان می باشد.

حمید نورآذر، مدیر مدرسه دبستان و پیش دبستان سما شهرری با بیان این مطلب که بالابردن سطح کیفیت علمی در مدرسه بسیار مهم است گفت: برای ما موضوع علم از اهمیت بالایی برخوردار است و سعی ما بالابردن کیفیت علمی مدرسه  با ایجاد کلاس های ایده پردازی ، گزینش افراد باسابقه و باتجربه است.

وی با بیان اینکه جهت بالابردن سطح آموزش به کمک اولیا نیاز داریم گفت: اگر بخواهیم به آموزش وبالابردن کیفیت آموزشی اهمیت دهیم به مشاورانی نیاز داریم و این مشاوران را از میان اولیا انتخاب خواهیم کرد چون که بهترین مشاوران ما خود اولیای دانش آموزان هستند.

نورآذر با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم به نتیجه مطلوبی دست یابیم لازم است با همفکری و همدلی و احساس مسئولیت گام برداریم تا بتوانیم به اهدافمان دست یابیم.