عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دیدار مسئولان مرکز پزشکی لقمان حکیم با پزشکان این مرکز / ۱۰ کارمند برتر مرکز تجلیل شدند

همزمان با زادروز شیخ الرئیس حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک و به منظور ارج نهادن و تجلیل از مقام شامخ پزشکان، جمعی از مسئولان و پرسنل مرکز پزشکی لقمان حکیم با پزشکان این مرکز دیدار کردند و این روز را گرامی داشتند.


دراین دیدار همکاران ضمن حضور در دفتر دکتر امیدوار رضائی رئیس مرکز پزشکی لقمان حکیم، دکتر علی خوشکار قائم مقام ریاست مرکز، دکتر نادر ممتازمنش معاون آموزشی مرکز و دکتر نادر حقی مدیر مرکز؛ این روز را به ایشان و جامعه پزشکی با تقدیم گل، تبریک گفتند.

۱۰ کارمند برتر مرکز پزشکی لقمان حکیم تجلیل شدند

مراسم نکوداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تقدیر از کارمندان با حضور دکتر امیدوار رضائی رئیس مرکز، دکتر علی خوشکار قائم مقام ریاست مرکز، دکتر نادرحقی مدیر مرکز، فاطمه گودرزی مدیرپرستاری و جمعی از مسئولان و کارکنان در مرکز پزشکی لقمان حکیم برگزارشد.
دکتر رضائی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک اعیاد قربان و غدیر و روز کارمند؛ از زحمات و تلاش های صادقانه همه کارکنان به ویژه کارمندان و بازنشستگان این مرکز قدردانی کرد.


وی با تاکید به خلوص نیت در کارها توام با همدلی ، همفکری، وحدت و صبر، همگان را به رفع مشکلات یکدیگر و تحمل سختی ها فراخواند. دکتر رضائی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت ۴۰ سال گذشته نظام ما همین اعتقادات برای رضای خدا بود در غیر اینصورت پیروزی و سربلندی میسر نبود.
رئیس مرکز پزشکی لقمان حکیم رسالت اصلی بیمارستان را خدمت به بیماران و کمک به یکدیگر دانست و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای همه کرد.
سپس دکتر خوشکار و دکتر حقی طی سخنانی عید قربان و عید غدیر را تهنیت گفته و ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، از زحمات خالصانه کارمندان و کارکنان تقدیر کردند.
لازم به ذکر است در این مراسم از ۴ نفر کارمند بازنشسته، ۲ نفر آزاده، ۲ نفر قهرمان ورزشی و ۱۰ نفر کارمند برتر با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.