مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

آغاز رقابت ۴۸ ساعته برنامه نویسان برجسته کشور در دانشگاه شریف

به گزارش روابط عمومی؛ رقابت ۴۸ ساعته ی برنامه نویسان برجسته کشور در ششمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه از امروز پنج شنبه ۱۵ شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد.
این رویداد از معتبرترین مسابقات برنامه نویسی تلفن همراه کشور می باشد و از سال ۱۳۹۲ تا کنون ۵ دوره این مسابقات در سطح کشور برگزار شده و تیم های برنامه نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است.
بر اساس این گزارش در ششمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور، ۲۵۰ برنامه نویس در قالب تیم های ۲تا۴ نفره، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند. در کل این مدت تیم ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم ها نظارت می کنند. در انتها تیم های برتر با نظر داورها به مرحله نهایی راه پیدا می کنند و فرصت دارند تا مجددا برنامه خود را برای داوران ارائه دهند.
گفتنی است، شناسایی تیم های برنامه نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده های بکر و خلاقانه و ورود این تیم ها به بازار کار از اهداف اصلی این ماراتون ۴۸ساعته می باشد.
ششمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور از صبح امروز پنج شنبه ۱۵ شهریور آغاز و تا ۱۷ شهریورماه ادامه خواهد داشت. برترین های این دوره در روز شنبه ۱۷ شهریورماه در مراسم اختتامیه معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.