عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار شهرستان دشتستان: خیرین در راستای ارتقای سلامت جامعه مشارکت داشته باشند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، دکتر ارسلان زارع گفت: اقدامات شایسته اسماعیل کریمی خیر سلامت روستای خلیفه‌ای، قابل‌تقدیر است و باید الگویی برای سایر خیرین در بخش‌ها و شهرستان باشد تا در راستای اولویت‌های موردنیاز مردم سرمایه‌گذاری نمایند.
وی خاطرنشان کرد: ابلاغ اولویت‌های نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان به خیرین نخستین وظیفه ماست، زیرا اگر مردمی که انگیزه کمک به حوزه سلامت دارند وقتی  متوجه نیازهای حوزه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بشوند، همکاری بیشتری در این حوزه می‌کنند.
دکتر زارع اظهار داشت: با مقایسه کشورهای توسعه‌یافته و درحال‌توسعه درمی‌یابیم که وجه تمایز این کشورها فقط شاخص‌های سلامت، امید به زندگی و توسعه شاخص‌های انسانی است و برای رسیدن به این شاخص‌ها، زیرساخت‌های بهداشتی و انسانی باید گسترش پیدا کند.
این مقام مسئول گفت: استفاده از الگوی زندگی ایرانی و اسلامی از فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین برنامه‌های مهم وزارت بهداشت و درمان می‌باشد و همه اقدامات ما، در راستای افزایش امید به زندگی و سلامت‌محوری از دوران پیش از تولد و بارداری و پس‌ازآن باید رعایت شود و سعی و تلاش ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشتی و بهورزان در خانه‌های بهداشت برای رسیدن به شاخص‌ها واضح و مبرهن می‌باشد.
فرماندار دشتستان تصریح کرد: در دوره یازدهم و دوازدهم دولت تدبیر و امید، بخصوص سه سال گذشته، شاهد توسعه زیرساخت‌های بهداشتی در شهرستان دشتستان بوده‌ایم و در هفته دولت در بخش بهداشت و درمان ۱۶ پروژه بهداشتی عملیات اجرایی آن آغاز و یا به بهره‌برداری رسیده‌اند.
دکتر ارسلان زارع اظهار داشت: صیانت از کار خیرین و تجلیل و تکریم از اقدامات خداپسندانه این افراد از دیگر وظایفی است که بر عهده ما است تا با انجام آن از کار خیران با بهترین کیفیت به نفع سلامت جامعه بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ س.غ ۳۰۳۰