عمومی | سیویلیکا

بررسی تاثیر شخصیت برند بر روی وفاداری مشتری تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی در نمایندگی‌های ایران خودرو شیراز با استفاده از روش معادلات ساختاری

جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع «بررسی تاثیر شخصیت برند بر روی وفاداری مشتری تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی در نمایندگی‌های ایران خودرو شیراز با استفاده از روش معادلات ساختاری» توسط دانشجو محمدمرتضی پران برگزار می گردد.

***

آقای محمد مرتضی پران، دانشجوی کارشناسی ارشد
جناب آقای دکتر علی رمضانی قطب آبادی، استاد راهنما