عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

برگزاری اولین جلسه اجرای قانون انطباق اداری در موسسات پزشکی تابعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دکتر حسین اسدی راد در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور کارشناسان کمیته‌های قانون انطباق، عفاف و حجاب و امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: هدف از برگزاری این جلسه تدوین نقشه راه و برنامه اجرایی پیش رو در زمینه اجرای قانون انطباق اداری است.
وی تصریح کرد: قانون انطباق در راستای بهبود کیفیت خدمات مبتنی بر مولفه‌های فرهنگی مصوب گردیده است که نگاه دانشگاه به امر عفاف و حجاب و امربه‌معروف و نهی از منکر نگاه ارتقایی و ایجابی است.
مدیر امور فرهنگی و فوق‌برنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی از حمایت‌های رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این خصوص تشکر کرد و گفت: جلسات به‌صورت مستمر جهت نتیجه‌گیری بهتر و اجرای برنامه‌های مربوط به نحو احسن هر سه ماه یک‌بار توسط دبیرخانه کمیته انطباق در سطح استان برگزار خواهد شد و نتایج حاصله به شورای عالی انطباق وزارتخانه ارسال خواهد شد.
سکینه مطیر زاده مسئول دبیرخانه کمیته انطباق دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این جلسه به تشریح و بیان اهداف و برنامه‌ها پرداخت
دکتر احمد کریمی دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز ضمن تشریح برنامه‌های این ستاد، با توجه به فرارسیدن هفته امربه‌معروف و نهی از منکر و تقارن با ایام محرم، برنامه‌ها را به کلیه مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌ها در جهت برگزاری برنامه‌های اجرایی در این هفته ابلاغ کرد.
در پایان از فعالین برتر حوزه‌ی عفاف و حجاب در سطح شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه توسط دکتر حسین اسدی راد مدیر امور فرهنگی و فوق‌برنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳