عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

یک مدال طلا، هفت نقره و یک برنز، دستاورد کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، با پایان رقابت‌های سیزدهمین دوره المپیاد ورزشی که بین هزار و پانصد دانشجو از ۵۹ تیم دانشگاه علوم پزشکی و در ۱۲ رشته ورزشی برگزار شد، دانشجویان ورزشکار عضو تیم های دانشگاه علوم پزشکی تهران به خانه بازگشتند تا پس از یک دوره استراحت با شرکت در تمرینات زیر نظر مربیان مجرب، در المپیاد بعدی موفق تر از پیش ظاهر شوند .
در رقابت های تیراندازی المپیاد سیزدهم، محمدحسین کریمی، مدال نقره و سهیل حیدرزاده نشان برنز رشته تیراندازی با تفنگ را از آن خود کردند و در مجموع تیم تیراندازی با تفنگ دانشگاه بر سکوی دوم ایستاد.
در رشته کشتی، عباس مجتهدی کشتی گیر وزن ۹۷ کیلوگرم دانشگاه، مدال طلای این وزن را بدست آورد .
همچنین در رشته دوومیدانی قادر ولی لو در ماده پرتاپ نیزه، مفتائو فوسینی در ماده دوی ۲۰۰ و ۱۰۰ متر و در ماده دوی ۴ در ۱۰۰ متر امدادی مفتائو فوسینی، امین ذوالفقاری، یوسف شریف و ادموند اوکلاه موفق به کسب چهار مدال نقره در این رشته ورزشی شدند .
در رشته تکواندو نیز پویا فیضی نژاد در وزن چهارم این رشته پس از شکست حریفان خود یک پای فینال شناخته شد و در دیدار نهایی با قبول شکست، مقام دوم و مدال نقره این رقابت ها را بدست آورد .
شطرنج بازان دانشگاه نیز پس از ۹ دور مسابقات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، با کسب مدال نقره جاوید بادلی بازیکن میز شماره ۲، به کار خود پایان داد .
توضیح اینکه، سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از تاریخ ۱ تا ۸ شهریور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار و کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه هشتم و دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، تبریز و شیراز به ترتیب جایگاه های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.