عمومی | دانشگاه لرستان

آگهی تجدید مناقصه شماره ۴_ ۹۷ (دو مرحله‌‌ای)


دانشگاه لرستان در نظر دارد انجام خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی خود را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله‌ای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند واگذار نماید.

۱. موضوع مناقصه: واگذاری خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه لرستان.

۲. تضمین شرکت در مناقصه: به صورت ضمانت‌نامه بانکی یا چک بانکی تضمین شده به مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( سیصد میلیون تومان)

۳. مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی : از تاریخ ۹۷/۶/۱۰ تا مورخ ۹۷/۶/۱۳

۴. دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان می‌توانندجهت دریافت اسناد مناقصه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند .

۵. مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت: تا مورخ ۹۷/۶/۲۳

۶. زمان برگزاری جلسه کمیسیون مناقصه:

مرحله اول: ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۷/۶/۲۴

مرحله دوم: ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۷/۶/۲۵

۷. آدرس مناقصه‌گذار: کیلومتر ۵ جاده خرم‌آباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _ سازمان مرکزی.

۸. شماره تلفن مناقصه‌گذار: ۳۳۱۲۰۱۱۰ – ۰۶۶ دبیرخانه کمیسیون معاملات.

۹. محل برگزاری مناقصه: اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان.

۱۰. سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه موجود است.

۱۱. هزینه نشر آگهی به عهده برنده مناقصه است.

ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهدشد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام درسایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .

اطلاعات تماس سامانه ستادجهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکزتماس : ۰۲۱۴۱۹۳۴

دفتر ثبت نام: ۸۵۱۹۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷