آگهی تجدید مناقصه شماره ۴_ ۹۷ (دو مرحلهای)
دانشگاه لرستان در نظر دارد انجام خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی خود را از طریق مناقصه عمومی دو مرحلهای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند واگذار نماید.
۱. موضوع مناقصه: واگذاری خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه لرستان.
۲. تضمین شرکت در مناقصه: به صورت ضمانتنامه بانکی یا چک بانکی تضمین شده به مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( سیصد میلیون تومان)
۳. مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی : از تاریخ ۹۷/۶/۱۰ تا مورخ ۹۷/۶/۱۳
۴. دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان میتوانندجهت دریافت اسناد مناقصه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند .
۵. مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت: تا مورخ ۹۷/۶/۲۳
۶. زمان برگزاری جلسه کمیسیون مناقصه:
مرحله اول: ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۷/۶/۲۴
مرحله دوم: ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۷/۶/۲۵
۷. آدرس مناقصهگذار: کیلومتر ۵ جاده خرمآباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _ سازمان مرکزی.
۸. شماره تلفن مناقصهگذار: ۳۳۱۲۰۱۱۰ – ۰۶۶ دبیرخانه کمیسیون معاملات.
۹. محل برگزاری مناقصه: اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان.
۱۰. سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه موجود است.
۱۱. هزینه نشر آگهی به عهده برنده مناقصه است.
ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهدشد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام درسایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .
اطلاعات تماس سامانه ستادجهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکزتماس : ۰۲۱۴۱۹۳۴
دفتر ثبت نام: ۸۵۱۹۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷