تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت عید سعید غدیر
وب دا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم خدمت شیعیان جهان، مردم شریف استان بویژه کارکنان این مجموعه از این عید بعنوان بزرگترین اعیاد شیعیان یاد کرد.
به گزارش وب دا؛ دکتر ارسلان خالدی فر افزود: بنابر روایات در روز هجدهم ذیحجه سال دهم هجرت در سفر حجه الوداع سال دهم هجری و در سرزمین غدیر خم پیامبر اکرم(ص) به دستور خدا امام علی(ع) را به مقام خلافت و امامت منصوب کرد و واقعه غدیر روی داد.
وی تصریح کرد: غدیرتداوم رسالت محمد(ص)در ولایت علی(ع)است و عید پیمان و میثاق و عهد و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است .
دکتر خالدی فر افزود: امید است در روزی که به فرمان خداوند منان طرح ادامه حکومت الهی بدست امامی عادل چون علی (ع) توسط خاتم المرسلین (ص) پی ریزی گردید تا امت اسلام در پرتو انوار پرفروغ ودرخشان ولایت راه را از بیراهه تمیزداده و در این مسیر با هر گونه استبداد و بدعت در ستیزند، تمامی عاشقان ولایت و امامت به ویژه جامعه معزز پزشکان، اساتید و کارکنان و دانشجویان مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان با تنی سلامت در کنار اعضای خانواده در جشن و شادی بسر ببرند