عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب

دیدار رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاداسلامی واحدبناب بافرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بناب.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی واحدبناب؛ به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر رئیس و اعضای هیأت رئیسه،دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با سرهنگ عمران دوستی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان دیدار کردند .

دکتر سید عبداله حجتی:در این نشست با تبریک دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه خدمت فرماندهی و همچنین کلیه همکاران ایشان گفت:امنیتی که امروز ایران اسلامی از آن بهره میبرد ‏مرهون تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان عزیز است.

دکترحجتی افزود:درجهت ائتلاء و ترویج فرهنگ امامت و ولایت و ایثارو شهادت دو کانون دانشجویی فرهنگی با نامهای مطالبات امام و رهبری و ایثار و شهادت با حضور مسئولین استانی و شهرستان افتتاح گردیداست.

در ادامه این دیدار:سرهنگ دوستی ضمن خوش آمدگویی و تبریک ایام ا... دهه مبارک فجربه رئیس،هیأت رئیسه،اساتید،کارکنان و دانشجویان بسیجی و تسلیت ایام فاطمیه خاطرنشان کرد:دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در عرصه های فرهنگی،مذهبی،اجتماعی و مراسمات انقلابی جزو دانشگاههای موفق استان می باشد،و ارتباط تنگاتنگی بین دانشگاه آزاداسلامی واحدبناب و این نهادبوده و همیشه دراجرای مراسمات فرهنگی و اجتماعی پیش قدم و فعال گردیده است .

درپایان این دیدار: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب ازرئیس،اعضای هیأت رئیسه وتمامی کارکنان دانشکاه و دانشجویان عزیزقدردانی و تشکرکرد.