عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

پزشکان، دندان‌پزشکان و ماماهای شهرستان گناوه تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، فرماندار گناوه در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از پزشکان و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان گناوه عنوان داشت: پزشکان عزیز ما باجان و دل به مردم شریف شهرستان گناوه خدمت می‌کنند که این خدمات صادقانه ارج نهاده می‌شود و با اطمینان مردم عزیز شهرستان نیز قدردان این عزیزان هستند.
سید علی پاک‌نژاد افزود: ما از مجموعه بهداشت و درمان انتظار داریم تمام تلاش خود را جهت ارتقای سطح سلامت این مردم عزیز به‌کارگیرند تا شاهد رفع مشکلات و نزدیک شدن به نقطه ایده آل سلامت در شهرستان باشیم.
وی ضمن تبریک هفته دولت گفت: در هفته دولت امسال شاهد افتتاح چهار طرح بهداشتی بوده‌ایم و در روزهای آینده این هفته مبارک نیز شاهد افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی خوبی در شهرستان خواهیم بود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه نیز ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مهمانان حاضر عنوان داشت: هدف ما این است که با تعامل و همکاری با تمامی کادر بهداشتی درمانی شهرستان تلاش کنیم تا به آنچه شایسته مردم فهیم شهرستان گناوه هست دست‌یابیم.
مهندس محمد بازیاری گفت: ما از بزرگان و مدیران ارشد شهرستان و استان انتظار داریم در این هدف مهم بیشتر از گذشته به ما کمک کنند تا بتوانیم نیازهای حوزه سلامت را رفع و در جهت ارتقاء سطح سلامت گام برداریم.
دکتر رضا جاودان مسئول نظام پزشکی شهرستان نیز ضمن خوشامدگویی به همه مهمانان عنوان داشت: این مراسم جهت ارج نهادن به مقام والای پزشک و تقدیر و تشکر از همه دلسوزان که با تلاش‌های بی‌وقفه، به مردم خون گرم شهرستان گناوه خدمت می‌کنند برگزارشده است.
اهدای هدیه به پزشکان، دندان‌پزشکان و ماماهای شهرستان و همچنین صرف شام در کنار خانواده‌های این عزیزان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/م.ن ۳۰۸۰