عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

هم‌زمان با هفته دولت؛ چند طرح سلامت در شهرستان گناوه به بهره‌برداری رسید

فرماندار گناوه در آیین افتتاح ساختمان جدید خانه بهداشت روستای گاو سفید گفت: طرح تحول سلامت از مهم‌ترین برنامه‌های ارزشمند دولت است که گام‌های موثری در این زمینه درکل کشور برداشته‌شده است.
سید علی پاک‌نژاد گفت: با تخصیص اعتبار دوازده میلیارد ریالی برای احداث، بهسازی و یا نوسازی خانه‌های بهداشت شهرستان گناوه، دوخانه بهداشت در هفته سلامت سال جاری به بهره‌برداری رسید و امروز نیز شاهد افتتاح خانه بهداشت گاو سفید و سه  پروژه دیگر در نقاط مختلف شهرستان هستیم.
پاک‌نژاد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی هشت خانه بهداشت در سال گذشته افزود: افتتاح در دهه مبارک فجر امسال ۲ خانه بهداشت دیگر نیز افتتاح خواهد شد تا تمامی خانه‌های بهداشت که در سال گذشته عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده بود در زمان تعیین‌شده بهره‌برداری شده باشند.
وی تصریح کرد: اختصاص اعتبار برای سلامت هزینه نیست بلکه سرمایه‌ای است که برای آحاد جامعه منفعت دارد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه نیز عنوان داشت: ساختمان خانه بهداشت روستای گاو سفید در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۵۰۰ میلیون ریال افتتاح‌شده است.
مهندس محمد بازیاری از فرماندار شهرستان  و تمامی کسانی که در احداث و بهره‌برداری از طرح‌های سلامت شهرستان همکاری داشته‌اند تشکر کردند.
گفتنی است در سومین روز از هفته دولت در آیینی با حضور مسئولین ارشد شهرستان گناوه، خانه بهداشت گاو سفید به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ ؟؟؟؟؟؟؟