عمومی | دانشگاه شاهد

مراسم نکوداشت هفته دولت و روز کارمند برگزارشد

به گزارش « روابط عمومی» دانشگاه ، مراسم نکوداشت هفته دولت و روز کارمند با تجلیل از کارمندان و مدیران منتخب سال ۹۶ و تقدیر از زحمات بازنشستگان دانشگاه، یکشنبه ۴ شهریور ماه با حضور رئیس دانشگاه، معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه در سالن همایش های امام خمینی (ره) دانشگاه برگزار شد .


در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، دکتر نصر آبادی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه، در جایگاه حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.

دکتر نصر آبادی در سخنان کوتاه خود ضمن تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر و دهه ولایت و همچنین تبریک روز کارمند به کارکنان دانشگاه و ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم، برپایی این مراسم را به جهت تقدیر و تشکر بابت تلاش ها و زحمات یک ساله کارمندان دانشگاه دانست و بیان داشت: کارمندان سرمایه ی های یک مجموعه هستند و می بایست در دانشگاه همدل و همصدا بود تا بتوان بر مشکلات غلبه کنیم و مسائل را حل کنیم و انشاالله مشکلات دانشگاه با همدلی حل خواهد شد.




ایشان با بیان اینکه روند انتخاب کارمندان و مدیران نمونه تغییر پیدا کرده است بیان داشت: تغییر جریان انتخاب کارمندان و مدیران نمونه در جلسات متعدد کارگروه ویژه ای بحث و تبادل نظر شد و شیوه نامه جدید تهیه و به هیات رئیسه دانشگاه جهت تایید ارسال شد، هیات رئیسه نیز با طرح موضوع در چندین جلسه این شیوه نامه را مورد تایید قرار دادند که انشالله از سال آینده انتخاب کارمندان و مدیران نمونه با توجه به شیوه نامه جدید صورت خواهد گرفت.

در ادامه ی این مراسم دکتر ثقفی رئیس دانشگاه به سخنرانی پرداخت. ایشان ضمن گرامیداشت هفته ی دولت، روز کارمند و همچنین تبریک ایام خجسته اعیاد بزرگ قربان و غدیر و دهه ولایت، از کلیه ی همکاران مجموعه، مدیران، هیات رئیسه و روسای دانشکده ها که در این مراسم شرکت نمودند تشکر کردند.



دکتر ثقفی در ابتدای سخنان خود از حضور پر شور و اگاهانه کارکنان دانشگاه در مراسم افتتاحیه، اختتامیه و کمیسیون های علمی همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام که درتیر ماه برگزار شد تقدیر و تشکر نمودند.

رئیس دانشگاه در سخنان خود در خصوص مسایلی چون نقش و جایگاه کارمند در مجموعه، استفاده از ظرفیت ها و منابع موجود در کشور به عنوان راه حل های برون رفت از وضعیت کنونی جامعه، ایفای نقش دانشگاهیان در جهت حل مشکلات جامعه، وظایف دانشگاهیان دانشگاه شاهد به عنوان نیروهای متعهد و ارزشی انقلاب اسلامی در جهت اگاهی بخشی و دادن اطلاعات درست به جامعه و نسل جدید، مرتفع شدن مشکلات داخل دانشگاه با همدلی و تلاش و حرکت رو به جلو همکاران و تلاش استکبار جهانی و آمریکا در جهت دشمنی با جمهوری اسلامی ایران و علت های آنمطالبی بیان داشتند.



دکتر ثقفی همچنین در همین راستا  با طرح موضوع پژوهشی با عنوان « نقش و جایگاه کارمند در زندگی انسان از دیدگاه اسلام و باز تعریف وظایف کارمند در عصر حاضر» از کارمندان دانشگاه خواستند تا به مدت یک هفته مقاله ای در این خصوص به معاونت پژوهشی دانشگاه تحویل نموده و از نفرات برتر نیز تقدیر بعمل آید.

در ادامه، مراسم مولودی خانی توسط حاج امیر نعیمی از مداحان برجسته کشور برگزار شد و ایشان در وصف امام هادی (ع) و عید غدیر اشعاری را قرائت نمود.




سخنران پایانی این مراسم توسط حجت الاسلاو والمسلمین حلواییان انجام شد. ایشان ضمن تبریک این ایام فرخنده، با قرائت اشعاری در وصف امام علی (ع) سخنان خود را آغاز نمود.

ایشان به چیدمان تقویم از عرفه تا محرم اشاره کرد و افزود: در این چیدمان بی شک اسراری نهفته است که می بایست انسان بدان توجه ویژه داشته باشد چرا که انسان می بایست از عرفه تا محرم را به ترتیب جلو برود و یکی پس از دیگری درک نماید و افزود: انسان باید در عید قربان نفس خود را قربانی کند تا بتواند در عید غدیر  ولایت را درک نماید.



حجت الاسلام و المسلمین حلواییان در ادامه به نقش حماسه و عرفان در کنار یکدیگر اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان در طول تاریخ در تلاش بودند تا بین این دو اختلاف بیافکنند و این دو را از هم جدا کنند همچنین به بیان مطالبی در خصوص سبک زندگی تکاثری و کوثری و سبک زندگی غربی و اسلامی اشاره کرد.


در ادامه این مراسم با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از هیئت رئیسه دانشگاه با اهدا لوح تقدیر و هدیه از کارمندان و مدیران نمونه سال ۹۶ و بازنشستگان دانشگاه تقدیر بعمل آمد.




در پایان مراسم میهمانان پس از تجدید میثاق با شهدای گمنام دانشگاه، در ضیافت ناهاری که به همین منظور در سلف سرویس دانشگاه تدارک دیده شده بود، شرکت نمودند .




اسامی کارمندان و مدیران منتخب سال ۱۳۹۵ دانشگاه بدین شرح می باشد :

مدیر نمونه در بین مدیران کل دانشگاه :

- جناب آقای حامد اسدی زهرائی (مدیر کل حراست)

مدیر نمونه در بین معاونین مدیران کل و معاونین دانشکده ها :

- جناب آقای سید علی اکبر سبحانی (معاون مدیر کل حوزه ریاست)

مدیر نمونه در بین روسای ادارات :​

- جناب آقای محمد علی تهیدست (رئیس اداره فارغ التحصیلان)

کارمندان نمونه :

- جناب آقای علی رمضان نژاد ( کارشناس کتابداری دانشکده علوم پایه)

- جناب آقای محمد ترشیزیان (کارشناس آموزش مجتمع ایثار)

- جناب آقای یزدان خسروی( کارشناس تغذیه معاونت دانشجویی )

- سرکار خانم اکرم حجتی (کارشناس مسئول امور فرهنگی و دانشجویی دانشکده پرستاری و مامائی)

- جناب آقای مهدی پناهی(کارشناس آموزش علوم بالینی دانشکده پزشکی)







مخاطبین محترم می توانید اخبار دانشگاه شاهد را در پیام رسان سروش​ و صفحه اختصاصی دانشگاه در آپارات​ دنبال نمایید.​​​​​​​​​​ ​​​