عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

مراسم تقدیر از مدال آوران دهمین المپیاد علمی دانشجویان برگزار شد


مراسم تقدیر از مدال آوران دهمین المپیاد علمی  دانشجویان با حضور دکتر ناصری پور مورخ ۴  شهریورماه در طبقه هشتم کتابخانه مرکزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ در این مراسم رییس دانشگاه ، معاون آموزشی ، جمعی  ازاعضای هیئت علمی و دانشجویان برتر حضور داشتند.
در ابتدا دکتر کوهپایه زاده ضمن بیان اینکه المپیاد یک تحرک علمی است گفت: امسال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران نسبت به سالهای گذشته نتایج بهتری در المپیاد کسب کردند .
معاون آموزشی دانشگاه گفت: با توجه به افزودن حیطه کارآفرینی ، این دوره از المپیاد کاربردی تر بود و دانشجویان دانشگاه توانستند در حیطه های مختلف ، رتبه بیاورند و امیدوارم با تلاش و پیگیری بیشتر در سال های آتی نتایج بهتری کسب شود.
وی افزود: باید به توانمندی ها و پتانسیل های موجود توجه نماییم تا شاهد افزایش بهره وری علمی در سطح دانشگاه  باشیم.
به گفته ایشان ؛ فعالیت های مربوط به المپیاد سال آینده از اوایل مهرماه در دانشگاه آغاز می گردد.
سپس دکتر ناصری پورضمن تبریک این موفقیت به دانشجویان و اساتید حاضر در جلسه بیان کرد: آنچه برای ما مهم است ؛ شرکت پویا و فعال در این رقابت علمی است نه نتیجه .
وی خاطرنشان کرد: امروزه جایگاه  هر جامعه ای بسته به تولیدات علمی ،فناوری و خلق محصول می باشد ، در واقع برگزاری المپیاد سبب کشف استعدادهای درخشان، تقویت کار تیمی ، افزایش همدلی و رشد علمی می گردد.
رییس دانشگاه از نتایج کسب شده توسط دانشجویان دانشگاه در این المپیاد ابراز خرسندی کرد و افزود: بهترین عامل برای پیشرفت دانشگاه ، شنیدن صدای مخاطبین است  و ما منتظر شنیدن پیشنهادات سازنده هستیم.
ایشان برای ارتقا سطح علمی در دانشگاه اعلام حمایت کرد و گفت:  در نظر داریم در آینده نزدیک مدرسه ثابت المپیاد را در دانشگاه احداث نماییم ، همچنین با همکاری معاونت آموزشی تمام تلاش را بکار می گیریم تا با ارائه تسهیلات مناسب ، میزان مشارکت اساتید و دانشجویان را برای شرکت در المپیادهای علمی افزایش دهیم.
دکتر ناصری پور از پیشنهاد افزودن حیطه اخلاق پزشکی در المپیاد علمی استقبال کرد و ادامه داد که توسعه رشته های بین رشته ای جزء اهداف دانشگاه نسل سوم است که ما قصد داریم با تشکیل و کمک تیم های دانشجویی به این مهم دست یابیم.
ایشان در پایان اظهار امیدواری کرد که در سال آینده شاهد مشارکت و توفیق بیشتر در این مسیر باشیم .
در ادامه اعضای هیئت علمی و دانشجویان برتر حاضر در جلسه ، پیشنهادات و نظرات خود را برای ارتقا سطح کیفی و کمی المپیاد برای سال های آینده ارائه دادند.
گفتنی است در این برنامه ، از دبیران حیطه و اعضای کمیته علمی  و دانشجویان برتر دهمین المپیاد علمی  تقدیر شد .همچنین دکتر عطایی؛ سرپرست دبیرخانه استعدادهای درخشان دانشگاه ، گزارشی از برگزاری دهمین دوره المپیاد علمی ارائه کرد و نتایج کسب شده توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران را رضایت بخش دانست.