عمومی | وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

افتخار آفرینی ملی پوشان دانشگاه شهید رجائی در بازی های آسیایی اندونزی

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه شهید رجایی، مریم امیدی پارسا در روئینگ دو نفره سبک وزن با رقیبانی از کره جنوبی، هنگ کنگ، هند، ازبکستان و عراق مسابقه داد و در پایان با زمان ۷:۴۸،۳۸ دقیقه بر سکوی دوم آسیا ایستاد و موفق به دریافت مدال نقره شد.
در روئینگ دو نفره سنگین وزن، مریم کرمی دیگر دانشجوی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید رجائی با غلبه بر حریفانی از چین، کره جنوبی، ژاپن، قزاقستان و هند با زمان ۷:۳۵،۴۵ دقیقه به مقام سوم رسید و موفق به دریافت مدال برنز شد.
در روئینگ چهار نفره سبک وزن نیز کرمی و امیدی پارسا با حریفانی از ویتنام، کره جنوبی، تایلند، چین تایپه و اندونزی مسابقه دادند و در پایان با زمان ۷:۰۴،۳۸ دقیقه در رده دوم قرار گرفتند و هر یک صاحب مدال نقره شدند.
س.س ۵۱/ ر.ب ۴۵