عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

پایان جشن فارغ‌التحصیلی آغاز ورود دانشجویان به عرصه‌های اجتماعی است

دکتر حسین دارابی در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان رشته پزشکی ورودی سال ۹۰ افزود: اکنون‌که دوره آموزش و تحصیل شما دانشجویان با موفقیت سپری‌شده است نگاه جامعه به شما اهمیت رسالتی را که در آن گام نهاده‌اید بیشتر می‌کند.
دکتر دارابی با ابلاغ پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به دانشجویان حاضر در مراسم گفت: طبیب و طبابت در جامعه ما از گذشته تاکنون از جایگاه والایی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به قداست جایگاه پزشک در جامعه بیان داشت: نقش و جایگاه پزشک در جامعه باید به شکلی باشد که به‌عنوان الگو از وی یاد شود.
دکتر دارابی خاطرنشان کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌‌های شما جوانان آینده‌ساز نه‌تنها موجب شکوفا شدن استعدادهای شما در حوزه درمانی خواهد شد بلکه زمینه‌ساز پرورش شما برای پرداختن به امور مدیریتی حوزه‌های مختلف پزشکی نیز می‌شود.

تعهد و تخصص در پزشکی دو بال جدانشدنی هستند


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این مراسم گفت: ثمره هفت سال تلاش جهاد گونه در عرصه فراگیری علم و دانش به  تخصص و اخلاق متصل می‌شود و این دو به‌مانند بال‌های جدانشدنی یک پرنده هستند.
مهندس مهدی محمدی افزود: میل به خدمت به همنوعان در کنار علم‌اندوزی که با تلاش شبانه‌روزی به دست می‌آید تحسین‌برانگیز است.

نام و اعتبار هر دانشگاه با دانشجویان آن مجموعه شکل می‌گیرد


رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این جشن خطاب به فارغ‌التحصیلان رشته پزشکی حاضر در سالن گفت: اعتبار هر دانشگاه علوم پزشکی بانام و اعتبار دانشجویان آن مجموعه شکل می‌گیرد.
دکتر اعظم امینی بیان داشت: تنها انتظاری که از پزشکان فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وجود دارد این است که به‌عنوان یک پزشک نمونه افتخار و اعتبار دانشگاه باشند و همواره اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند.
دکتر امینی افزود: تلاش و همت دانشجویان، حمایت خانواده‌ آنان، دانش اساتید و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم توسط مدیریت دانشگاه امروز برای این دسته از فرزندان ما به ثمر نشسته است.
وی خاطرنشان کرد: حفظ ارتباط با دانشگاه پس از اتمام تحصیلات به مجموعه مدیریتی دانشگاه کمک می‌‎کند تا در طرح نقشه راه دانشگاه بهترین انتخاب‌‌ها را در مقابل خود داشته باشند.


انتهای پیام/م.پ-۱۰۲۵