عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

به مناسبت روز پزشک: پزشکان دیرّی تجلیل شدند

فرماندار ، امام‌جمعه و اعضاء شورای اداری شهرستان دیّر با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت با پزشکان دیدار و روز پزشک را به آنان تبریک گفتند.
فرماندار دیر با تبریک روز پزشک گفت: رضایت‌مندی مردم بهترین شاخص عملکردی پزشکان شاغل در شهرستان دیّر است.
حمزه اعتماد افزود: جامعه پزشکی ما همواره در تمام شرایط همیار مردم بوده‌اند و درراه درمان از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده‌اند همان‌طور که پزشکان و جراحان فداکار در طول جنگ تحمیلی از خدمات ارزنده و پشتیبانی خود در جبهه‌ها کوتاهی نکردند.
وی با گرامیداشت یکم شهریور سالروز تولد ابوعلی سینا اظهار داشت: این شخصیت والا و ارزشمند نه‌تنها یک طبیب بلکه حکیم، فیلسوف، فقیه و دارای اخلاق بود.
فرماندار دیّر افزود: طبیب کسی است که با حکمت و معرفت به خدا نزدیک می‌شود ازاین‌رو هیچ‌وقت نباید قداست و جایگاه ویژه این حرفه را با مسائل مادی آلوده کند.
وی رعایت حال بیماران محروم و رسیدگی به آن‌ها را نیز از وظایف یک پزشک خوب دانست و گفت: ازآنجاکه جایگاه ویژه علمی و قداست پزشکان همیشه مورد اعتماد، احترام و رازداری مردم بوده است آن‌ها باید با رعایت صبر،حسن خلق و عشق در کار خود الگو باشند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر نیز در حاشیه این دیدارها گفت: خدمات خوبی توسط پزشکان در این شهرستان ارائه می‌شود که رضایت‌مندی مردم بهترین تقدیر از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه سلامت است.
احمد آخوندی با تقدیر از فعالیت پزشکان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت گفت: طی یک سال گذشته حدود ۱۲۰ هزار نفر از مراجعین به مراکز تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان دیر ، ویزیت کرده‌اند.
در این دیدارها پزشکان نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های سرپرست شبکه بهداشت و درمان دیر از حضور فرماندار و مسئولین شهرستان دیّر در محل مطب تقدیر کردند.
انتهای پیام/ ؟؟؟؟؟؟