عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

نشست ارزیابان مالی وزارت بهداشت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

نشست ارزیابان مالی وزارت بهداشت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، امروز سوم شهریور ماه ۹۷ نشستی در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه با حضور ارزیابان مالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار گردید.

دکتر دانایی رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم به تیم پایش وزارت بهداشت، حضور ارزیابان را فرصتی مناسب دانست تا تقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و در جهت رفع نواقص گام برداریم.

دکتر دانایی بیان داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور، ما در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان باید با مدیریت بیشتر هزینه های مالی خدمات بهتر و مناسب تری را به مردم عزیز ارائه نماییم و صرفه جویی و مدیریت هزینه ها نباید خللی در نحوه ارائه خدمت در حوزه مهم و حیاتی سلامت ایجاد نماید.

همچنین در این نشست پیرامون عملکرد مالی و بودجه ای در زمینه نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد و بسته های تحول نظام سلامت بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه حضور ارزیابان مالی وزارت متبوع در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، تیم پایش وزارت ضمن حضور در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه، این بیمارستان ها را مورد ارزیابی قرار می دهند.

گفتنی است: در این نشست دکتر گوهری و دکتر طاهری معاونین درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه حضور داشتند.